erikstein Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Utvalget har jo ikke akkurat vært til å hoppe i taket for når det gjelder vannkjøling for P4. MEN nå har det jo kommet et par blokker som virker interessante...problemet er følgende: 1. Jeg har ikke peil på vannkjøling. Tok kontakt med netconnection.no og spurte om de kunne sette sammen en pakke for meg (de svarte utrolig raskt (tok 2 timer før jeg fikk svar gitt ), microplex hakke svart ennå engang på samme spm, 3 dager siden nå). Anyway. Blokka til swiftech har jo ikke akkurat fått super skryt. Men den ser unektelig pen ut. Fikk dette forslaget fra netconnection: - Danger Den Super Cube - Danger Den Maze 2 (Passer på Socket A, Socket 462, Socket 423) - 3 Meter Slange - 1 stk Kobber shim for AMD XP, Athlon Duron, Morgan (?, denne skjønner jeg ikke) - 4 Stk. Slangeklemmer - Aqua Bee UP1000 - Papst 120mm kabinettvifte - P4 Adapter for Maze 2 Ga beskjed om at det var til en p4 da jeg mailet netconnection. Da kommer spm. hvordan er Danger Den Maze? finner ingen spesielle tester av blokka noe sted, eller radiatoren. Hva med pumpa? er den dårlig/bra? Poenget med hele systemet er å lage en ekstremt stillegående kjøling (har for tiden en swiftech ribbe av det grooome slaget på). Vifta er jo ekstreme 37dB. Siden denne ribba trenger mye luft for å virke bra. Alt skal lempes inn i et Chieftec Dragon Fulltower. Burde jeg ha vanntank? Kom gjerne med "pakker" jeg kan kjøpe. Det må være kvalitetsutstyr. Mange spm...håper dere innbitte vannkjølingseksperter vil hjelpe meg :smile: _________________ Asus P4T-E 2Ghz P4 768mb Rambus :smile: 45gb x 2 Ibm Gxp75 Ati Radeon 8500 64mb Retail (no mod) Sb Live! Chiftech Dragon Bigtower Silver 18,1" Samsung Syncmaster 181T LCD + no stæsj [ Denne Melding var redigert av: iceraven på 2002-04-01 23:29 ] Lenke til kommentar
shorin Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Virker som en grei pakke(synes jeg ihvertfall).Jeg ville absolutt hatt vanntank da dette eliminerer faren for luft i systeme.Har selv en liten hjemmelagd tank på va 5dl,minus pumpa oppi.Burde holde lenge.Har ikke hørt noe negativt om denger maze sine prod.Har lest noen bra review om de.Jeg kjøpte amd pro waterkit selv,hovedsaklig på grunn av prisen,men venter enda på radiatoren fra oik,14 dager siden jeg betalte.Skulle gjerne hatt den swiftech blokka,veldig "sexy sak" Jeg må skru fast slangene med slange-klemmer og det er veldig stygdt Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 http://www.oikas.tk selger settene fra Innovatek - har fått ekstremt bra omtale. Disse har ikke støtte for P4 enda men jeg mailet Innovatek i går og fikk vite at feste for P4 478 kommer i løpet av to uker (regner med Oik tar de inn da). Jeg driver og tenker på det samme nemlig. Har også sett på det de har her: http://www.aqua-computer.de - mye fint!!! Sendte en mail om hva det vil koste osv med tanke på frakt og hvorvidt det går an å få det kjøpt "tax-free", må jo sikkert fortolles her i alle tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå