Gå til innhold

Med dellen på fanget


Anbefalte innlegg

Dell Inspiron har tre vifter under seg, hvis man da har den på fanget vil den gå heden, finnes det da en eller annet bære veske e.l som har en såpass solid bunn at 9100 kan stå oppi den uten å brenne opp? 9100 har nemlig fire stolper under seg som gjør at det skal komme nok luft til. tror dere dette kan gå, eller blir det for varmt uansett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Det kommer til å bli steike varmt, det kan jeg love deg. Det er ikke en maskin beregnet for fanget.

 

Hvorfor ikke starte èn lang 9100 tråd, med tanke på at du lurer på så mye.

Lenke til kommentar

Hei,

sånt prinsipiel skal man ikke ha en pc på fanget. Det kan virke litt komisk i det benevnelsen er "laptop". Hvertfall ikke med en opphetet Celeron eller P4. Man kan risikere å få seg en "ut-av-sæ-sjæl-opplevelse". Det jeg hinter til er at man tolererer steken med ved å bevege pcen innimellom og har man glemt å riste eller flytte litt på pcen og lar den bli værende på fanget, så er det mulig å forbrenne seg.

 

Det er min vurdering. Om det anbefales? :nei:

Lenke til kommentar

Hei,

sånt prinsipielt skal man ikke ha en pc på fanget. Det kan virke litt komisk i det benevnelsen er "laptop". Hvertfall ikke med en opphetet Celeron eller P4. Man kan risikere å få seg en "ut-av-sæ-sjæl-opplevelse". Det jeg hinter til er at man tolererer steken med ved å bevege pcen innimellom og har man glemt å riste eller flytte litt på pcen og lar den bli værende på fanget, så er det mulig å forbrenne seg.

 

Det er min vurdering. Om det anbefales? :nei:

Lenke til kommentar
Hei,

sånt prinsipielt skal man ikke ha en pc på fanget. Det kan virke litt komisk i det benevnelsen er "laptop". Hvertfall ikke med en opphetet Celeron eller P4. Man kan risikere å få seg en "ut-av-sæ-sjæl-opplevelse". Det jeg hinter til er at man tolererer steken med ved å bevege pcen innimellom og har man glemt å riste eller flytte litt på pcen og lar den bli værende på fanget, så er det mulig å forbrenne seg.

 

Det er min vurdering. Om det anbefales? :nei:

Dell Inspiron 9100 er IKKE en laptop, men en NOTEBOOK. bare så det er sagt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hei,

sånt prinsipielt skal man ikke ha en pc på fanget. Det kan virke litt komisk i det benevnelsen er "laptop". Hvertfall ikke med en opphetet Celeron eller P4. Man kan risikere å få seg en "ut-av-sæ-sjæl-opplevelse". Det jeg hinter til er at man tolererer steken med ved å bevege pcen innimellom og har man glemt å riste eller flytte litt på pcen og lar den bli værende på fanget, så er det mulig å forbrenne seg.

 

Det er min vurdering. Om det anbefales? :nei:

Dell Inspiron 9100 er IKKE en laptop, men en NOTEBOOK. bare så det er sagt

Det er så og si det samme, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar

Det er så og si det samme, men uansett hva man kaller det: Men med en Pentium 4 inni, blir maskina varm. VARM. Og da spiller det ingen rolle om maskina heter 5150 eller 9100, varmeutviklingen blir så stor at Dell IKKE kaller dem laptops...

 

Som nevnt i andre tråder: Maskinene tar neppe skade av å ligge i fanget ditt, da Intel-prosessorene klokker ned når de blir for varme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...