Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Har kjøpt ett USB 2.0 pci kort fra clas ohlson. Driverne er installert, og i device manager ser alt ok ut. Men pc'en reagerer verken på mp3 eller printeren Noen tips? XP sp1 VIA USB 2.0 Lenke til kommentar
Zink Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) En kamerat av meg kjøpte en skriver til 3500,- som ikke fungerte på hans Aptiva socket7 (!) og Win98se - han kjøpte så et slikt kort som ditt, men det fungerte heller ikke, og jeg fikk oppdraget... Jeg tenkte det var brikkesettet og bygde en PIII på bx-brikkesett, ny harddisk og la inn Win2k + oppdateringer, men ikke funksjon der heller - ...dog, skriveren funka med usb 1.1 på hovedkortet og han er fornøyd Som du ser, jeg fant bare en reserveløsning og tror det har med gamle brikkesett å gjøre - spørsmålet blir: er det en gammel maskin du har ? edit: kortet hadde 4 porter ut + 1 til front. Windows fant kortet og la automatisk inn 4 kontrollere/hub-drivere, men noen funksjon var ikke å spore. Endret 14. april 2004 av Zink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå