andreas76 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Har et Gainward GeForce Ti-4400 Golden Sample 128 MB kort i maskinen min. Viften bråker for mye og jeg vil helst få en tilnærmet lydløs løsning som kjøler så godt at jeg kan overklokke kortet litt i hvert fall. Har tenkt på heatpipe med ekstra vifte, men synes det blir litt dyrt. Noen som har andre forslag? Lenke til kommentar
andreas76 Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Vet det, men jeg har ikke tenkt å bruke så mye penger på det...Noen bedre forslag? Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 denne? http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...P305SL&toc=5880 da slipper du mest sannsynlig vifte til gpu +du kan sikkert klokke den litt... Lenke til kommentar
andreas76 Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Er det noen som har gjort noe lignende med godt resultat? Lenke til kommentar
andreas76 Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Kan ikke se hvordan " Vantec Nexus Fan&Light " kan hjelpe meg så mye... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 nei begynte å lure selv trudde han mente stille ned vifta, men der tok jeg feil Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) jeg vet at den zalman gpu kjøleren er god, kanskje du trenger en vifte i tillegg? Edit: litt rettelser.... Endret 13. april 2004 av MADsen Lenke til kommentar
andreas76 Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Saken er fikset. Fikk planslipt kjøleren (den var jo lakket, nå er den glatt som er barnerumpe, ren alu). Limte (ja limte med superlim ) på en 80 mm enermax vifte jeg hadde slengende, stilte den nesten helt ned på turtallet, og vips var problemet løst. Men nå synes jeg PSUen bråker for mye, og jeg har ingen flere vifter Skal kjøpe meg en 120 mm Papst vifte og bytte den ut med den som står i. Klistrer den (bokstavelig talt) opp på undersiden av PSUen. En ting jeg lurer på der er PSU viften har RPM regulering, så for å få det må jeg vel kappe ledningene og skjøte dem på den nye viften??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå