jorn_:-D Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Synes det er så plagsomt at jeg må sette cd`en inn og ut av maskinen vær gang for å spille, fikk tak i en crack, men hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
saamaas Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 nei du kan jo laste ned ein crack fil fra ein webside.... eg veit Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 dette er vel fremdeles ikke lov å snakke om:D Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Er vel ikke ulovlig ettersom han har egen cd, men har lyst til å spille uten å måtte ha cd'en i hele tiden bare? Uansett, så er det noe som heter Phantom cd, eller Deamon tools, det oppretter en virtuell cd-rom, der du kan legge farcry, da vil maskinen alltid tro at cd'en er i. Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Stenger denne jeg. Cracks forbindes med piratvare, og er ikke lov - selv om du mener du har rett til å bruke det på din lisens. Neste gang er det advarsel, og poster noen en link så ryker de ut en uke eller to Uansett har vi et far cry forum, og hvordan folk klarer å overse det er meg et mysterium... Endret 13. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg