Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke begynt på dette spillet enda, er i gang med Divine Divinity for tiden og vil gjøre meg ferdig med det før jeg begynner på Sacred.

Ser Sacred har høstet utrolig blandede omtaler, så mye tyder på at spillet er av typen man enten faller for eller ikke gidder i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Ingen rollespill som slår legenden Diablo uansett.

(Ikke at jeg orker å begynner igjen)

Hadde det bare vært et rollespill da. Diablo er og blir et hack 'n slash action spill med få rollespills elementer. Men gøy er det!

Amen to that!

Lenke til kommentar

Jeg er en stor Diablo-fan, og 1ern og 2ern m/expansions må nok ha vært det spillet jeg har brukt mest tid på (og jeg har holdt på med data/TV-spill siden slutten av 80-tallet). Etter å ha blitt anbefalt dette spillet av broren min (som også har spilt mye Diablo), tenkte jeg at jeg måtte gi spillet en sjanse.

Begynte å spille igår (som Gladiatior, selvsagt) og jeg må til nå si meg veldig fornøyd med spillet. Spesielt muligheten til å ri på hester likte jeg godt. Gladiatoren har noen skikkelig jalla "one-linere" inspirert av diverse filmer - som f.eks "Hasta la vista, baby" (med skikkelig Arnold-dialekt) samt "Yippie-kay-yey" ala Die Hard-filmene.

Noen bugs er det ja, et eksempel jeg la merke til nå er at enkelte quester er ødelagte. Jeg skulle finne noen dokumenter i et banditt-skjulested, men etter å ha sløyd alle skurkene, var dokumentene ikke til å finne noen plass :nei: Dessuten har spillet en tendens til å kræsje etter at jeg har spilt en 2-3 timer, og jeg må reboote maskinen for å kunne spille på nytt. Men Ascaron (utvikleren) er veldig flinke til å komme ut med oppdateringer - 1.6-patchen er allerede ute, de jobber nå med 1.7 som bl.a skal komme med en Trade Screen i multiplayer. Apropos sistnevnte, jeg ser fram til å spille det der (så snart alle alvorlige bugs er ryddet unna)...

Mvh

EviLEddiE

Endret av EviLEddiE
Lenke til kommentar

Uff. Selv etter de patchene som har kommet, så er spillet fortsatt fullt av bugs.

Det er veldig irriterende, men bortsett fra det så er spillet underholdene.

Men som folk sier, det tar lang tid, selv om du sitter på en rask hest. :p

Lenke til kommentar

problemet med dette spillet, utenom utallige bugs, er ubalansen mellom klassene. En Wood elf er desidert den sterkeste klassen. Ingen over og ingen ved siden. Battle Mage er latterlig svak og har spels som virker meningsløse når det kommer til stykke. Derimot kan en Battle mage få ufattelig hp i høyere lvl, faktisk overgå en gladiator som hovedsakelig trenger en del pga nærkamp. Håper de forandrer en del på dette, slik at ingen av klassene blir utrangert som nå. Bortsett fra det er spillet absolutt og anbefale til de som liker Hack n' slash ala diablo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...