Gå til innhold

ATI GPU / RAM kjøling

Anbefalte innlegg

Hei! Trenger Kjøling på Mitt ATI RAdeon 9700 (modifisert med bios til PRO)

Det blir glo varmt og hver gang jeg legger inn skjermdrivere må jeg ha inn et ekstra prog , for å få ned klokke hastigheten.. Hva skal jeg bruke? trenger kjølling av rammen på ati kortet.. gi meg noen nyttige linker er dere snille..

dette er et JHÆVLIG irriterende problem ;) takk!

Endret av Chiller87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går fint å klokke den opp til 9700pro hastigheter da!!! Flashing er jo bare oppskrytt!!! oO!!! "Jeg kjøpte 9700 non-pro, men SE!! der står det 9700 PRO i windowsen min!!!" Plz!!! Jeg kan flashe jeg og, men kjører heller orginalflash og klokker det opp til pro hastigheter. :cool:

Lenke til kommentar
Det går fint å klokke den opp til 9700pro hastigheter da!!! Flashing er jo bare oppskrytt!!! oO!!! "Jeg kjøpte 9700 non-pro, men SE!! der står det 9700 PRO i windowsen min!!!" Plz!!! Jeg kan flashe jeg og, men kjører heller orginalflash og klokker det opp til pro hastigheter. :cool:

hei fjortizzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111oneoneoneone

Lenke til kommentar

jaok?

kanskje fordi jeg måtte flashe det for å få det til ? smarten , får å få se om den klarte det i det hele tatt..

syns ikke denna var noe mindre penere da.....

Kan garantere deg at det går an å klokke uten Flash. Flash er oppskrytt. Tweake programmet man bruker følger jo ffs. med skjermkortet.... sjekk selv....

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Om jeg ikke tar helt feil her er det slik at noen 9700 kort ikke lar seg klokke på core i det hele tatt med originalbios.

DERFOR kan det hende han flashet til pro bios for å kunne klokke i det hele tatt.

Men til trådstarter, klokk det ned. Har du masse artifacts og greier vil det sannsynligvis ikke forsvinne med mindre du kjøper deg hardcore vannkjøling...

Lenke til kommentar

det var det ikke den gangen jeg flashet det =P

jeg fikk en link til pro kort.. men uansett.. får se hvordan det går med shims, er ikke meningen å være fjortiss men det er folk som ikke vet hva de snakker om her.. jeg leste på rage3d forumet.. der fikk jeg hjelp til dette.. og med standard bios, måtte jeg flashe uansett, jeg klager egentlig ikke, lurte bare på en løsning til å kjøle det, så kommer det en eller annen fjortiss å blåser det opp..

Lenke til kommentar
Om jeg ikke tar helt feil her er det slik at noen 9700 kort ikke lar seg klokke på core i det hele tatt med originalbios.

Det stemmer, men du trenger ikke flashe til Pro. Du må bruke en ulåst np-bios, det funker fint.

Hvor får jeg tak i den `? rage3d forum osv? en SIKKER plz ? feilflashet forrige gang pga at biosen var feil.. og det jÆVLIG kjipt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...