Gå til innhold

Seagate barracude 160 GB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe leste igjennom alle sidene, men ikke sticky trådene :p fannt så mine savnede 20gb, men nå lurer jeg på om det er noen måte å få lagt dem til på 120 gb disken som er windows på...orker ikke ha en med 120GB og en med 20GB så dersom dette ikke går så velger jeg faktisk å leve med 120GB :p

Lenke til kommentar
Partitionmagic er alltid kjekt å ha. Tror ikke det finnes en trial-versjon av programmet dessverre, men er stort sett ikke så vanskelig å få tak i (tenker seff. på å kjøpe :))

Så du mener jeg får flyttet over de 20 GB`ene selv om det er windows på 120GB? må jeg ikke formatere hddn om jeg skal flytte over da?

Lenke til kommentar
Partitionmagic er alltid kjekt å ha. Tror ikke det finnes en trial-versjon av programmet dessverre, men er stort sett ikke så vanskelig å få tak i (tenker seff. på å kjøpe :))

Så du mener jeg får flyttet over de 20 GB`ene selv om det er windows på 120GB? må jeg ikke formatere hddn om jeg skal flytte over da?

Ja Partitionmagic fixer det fint..men hva med å ha den 20GB partisjonen til backup vist windows partiisjonen tryner...eller når du en gang skal formatere c:

TaZ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...