Xpence Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Lurer på om det finnest noe program som gjør at jeg får utnyttet mere enn de 127 GB`ène , discen er jo tross alt en 160GB! har lett litt på forumet men fannt ingen tråd for seagate hdd`er Håper på raske svar Lenke til kommentar
meastp Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Se på lagringsmedier/harddisker. Det er en sticky der som forklarer alt... btw: svaret er nok nei. 127GB "er" 160GB, har med hvilke tall produsentene regner med. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Kanskje forumstyret burde vurdere å benytte hoppende og blinkende tekst på de sticky'ene.. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=165302 Lenke til kommentar
Xpence Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Hehe leste igjennom alle sidene, men ikke sticky trådene fannt så mine savnede 20gb, men nå lurer jeg på om det er noen måte å få lagt dem til på 120 gb disken som er windows på...orker ikke ha en med 120GB og en med 20GB så dersom dette ikke går så velger jeg faktisk å leve med 120GB Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Partitionmagic er alltid kjekt å ha. Tror ikke det finnes en trial-versjon av programmet dessverre, men er stort sett ikke så vanskelig å få tak i (tenker seff. på å kjøpe ) Lenke til kommentar
Xpence Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Partitionmagic er alltid kjekt å ha. Tror ikke det finnes en trial-versjon av programmet dessverre, men er stort sett ikke så vanskelig å få tak i (tenker seff. på å kjøpe ) Så du mener jeg får flyttet over de 20 GB`ene selv om det er windows på 120GB? må jeg ikke formatere hddn om jeg skal flytte over da? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Eller kanskje oprette www.hvordanfåmereenn127gbpåenharddisksomerstørreenn127gb.no ? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Partitionmagic er alltid kjekt å ha. Tror ikke det finnes en trial-versjon av programmet dessverre, men er stort sett ikke så vanskelig å få tak i (tenker seff. på å kjøpe ) Så du mener jeg får flyttet over de 20 GB`ene selv om det er windows på 120GB? må jeg ikke formatere hddn om jeg skal flytte over da? Ja Partitionmagic fixer det fint..men hva med å ha den 20GB partisjonen til backup vist windows partiisjonen tryner...eller når du en gang skal formatere c: TaZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå