Ferchie Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg trenger blekk til en HP csp eller lignende. det er en scanner/skriver i et. . hvor finner jeg det billigst mulig. Hva er url til inc club? noen her som vet? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Her finner du et godt utvalg med bra priser og service. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 ah. takk skal dere ha. Både for rettelse på den elendige engelsken min, OG URl! Lenke til kommentar
Ulvemor Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 http://www.inkclub.com/index.asp De har billigere blekk her, men jeg vet ikke noe om servicen siden jeg ikke har bestillt ennå. Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Har handlet endel på Blekkpatron og har vært fornøyd. billig-bra og til de fleste skrivere Endret 30. april 2004 av slaraffen Lenke til kommentar
slie Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 unngå i det minste påfylling av blekkpatroner. iflg pcworld blir dette svært dårlig resultat tok ett raskt søk på 45a patronen til hp (mest brukte sorte patron, nye bruker nr 56) blekkpatron.no 290 komplett 296 + frakt clasohlson 298,- Computercity/Siba 299,- Elkøp 309,- Prisforskjellene er ikke store på originale blekkpatroner. printeren er ofte bare holderen for patronene, det er blekket, og kretskortet på patronen som i bunn og grunn avgjør resultatet. Du som har en hp PSC bruker enten 15/45/78 eller 56/57/58 avhengig av modell. kravet til originale og kke uoriginalt eller refill er høyere på f.eks. HP enn f.eks. Canon. på Canon skrivere sitter mesteparten av teknologien i skriveren mens det fremdeles er viktig med høykvalitets blekk. blekk koster forøvrig ca 20-30.000 literen. om å gjøre å ikke søle!!! Lenke til kommentar
nyr Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Bruker 45A på kontoret, og den koster ikke mer enn 239,- på Papershop. Lenke til kommentar
Koontz Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Sjekk ut prisene på www.originalblekk.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå