killekille Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Jepp, det lurer jeg på. Hvilke butikker eller nettbutikker selger de billigste MD-spillerene? Jeg har mest lyst på en av topp-modellene til Sony, med 32X overføring fra PC. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 kjøp mp3 spiller istedet :o) Lenke til kommentar
McHelten Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: On 2002-04-01 23:01, killekille skrev:Jepp, det lurer jeg på. Hvilke butikker eller nettbutikker selger de billigste MD-spillerene? Jeg har mest lyst på en av topp-modellene til Sony, med 32X overføring fra PC. http://www.japan-direct.com/ er ganske billig. Direkte fra Japan sendt som gave slik at du slipper toll. Har en kamerat som kjøpte MZR-900 og han er storfornøyd. Du trenger imidlertid 100v->220v konverter for strømforsyningen (eller kjøpe en Mascot som passer) Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: On 2002-04-05 17:15, MrLee skrev:kjøp mp3 spiller istedet ) Får vi ingen argumenter for åffer han skal legge mye penger i en MP3 spiller? En MD er da mye bedre. EN bra MD har grei pris. Mer lagringskapasitet(som i diskettene) koster ikke noe og du får 296 min inn på hver 20 kroners disk. Skal du ha mer plass til en MP3 spiller koster ca 60 min 800-900 kroner. De fleste MD'er kommer også med oppladbart batteri og de varer i 30 timer (ca.). MP3 spillere har så vidt jeg har sett ikke det Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 jøss.. den ene til sony hadde 140 timers playback på ett batteri. ting har jammen forandret seg siden jeg hadde md-spiller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå