loggon Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Netshop.no eller HWB.no sendte meg en Kiss Dvd spiller som var skadet i inner embalasjen, jeg snakker om stygg eske altså tapet bulket ol. Yter embalering var helt fin og dermed må Netshop.no vist hva de sendte!. PSData/komplett ol. ville lagt slik vare ut som demovare til redusert pris Gisle Fra Netshop.no videresendte mailen til Retur avd. som ikke tok kontakt i dag!. Men blir jeg fornøyd ved å ha blitt påført en masse ekstra arbeid ved ombytte? Nei!. Så hva synes dere ?. PS! Kunne lat Netshop.no (HWB.no) smurt meg til å sløyfe dette innlegg! men jeg blir så eitrende forb... da de kun lærer på denne måte!. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Du nevner ikke om spilleren var skadet, kun at esken var tapet/reparert. Hvis produktet er i orden ser jeg ikke helt problemet, men skal være enig i at det ikke tar seg ut å sende produkter ut i skadet emballasje. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Virket ytterembalasjen åpnet ? Ikke sikkert at de åpner og sjekker alle spillerene de selger..... Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Sjekker de indre embalasje da? Trodde de bare fikk kontainere med dvd-spillere som de sender når de mottar bestillinger Lenke til kommentar
Murty Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 hvis bare embalasjen er ødelagt/skadet.. er det absolutt ikke noe problem her med mindre din hobby er å stille ut pc-komponent-embalasje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå