Stigma Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Dette har nok blitt spurt før (søkte, men fant ikke noe klart svar), så jeg skal være kort. Når er det realistisk å forvente at Nforce 250 og A64 blir tilgjengelig (i norge) til socket 393? Takk for alle svar -Stigma Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 i lopet av måneden eller neste kanskje. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Ok, så det er ikke snakk om over 2 mnd da? Fint om en annen også kan bekrefte dette. Takk for svaret =) -Stigma Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Vil gjette på 3-4 uker, kanskje mer... Men har ikke noe grunnlag for å si det bestemt. Får vente og se Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Tror virkelig det tar lenger tid enn 3-4 uker... Så tregt som dette går, er vi heldig om vi ser Nforce3 250 til 754 om 3-4 uker Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Nforce 250 var en av flere nye chipset jeg spurte etter på Cebit. Svaret jeg fikk var et det fremdeles var en del arbeid som sto igjen før de kunne vise så mye som et HK med nForce 250 som funker. Asus kunne vise hovedkort med de nye Intel chipsetene som kjørte og de påsto var helt klare for lansering, men de hadde ikke et HK med nforce 250 som de mente var godt nok til å vise frem. Dermed vil jeg tro at det ikke er noe vi ser før langt ut på sommeren / tidlig høst.. men det er ren gjetning etter de ullene svarene jeg fikk i Hannover. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Vel nå har det vel vært flere previews/reviews af disse kortene har det ikke? xbitlabs hadde et chaintech kort som så ut til å være mer eller mindre klart, litt fiksing på biosen så. http://www.xbitlabs.com/articles/chipsets/...force3-250.html Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Kommer til høsten?? Ahhhh..... vet ikke om jeg klarer å vente så lenge... er det noe bra alternativ?? Eller vil det lønne seg å vente... Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 I mellomtiden ser ikke dette så dumt ut da Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 ser riktig så bra ut.. utfyller vel de flestes krav.. men dette har jo heller ikke kommet for salg enda.. og hva slags pris vil det bli mon tro... Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Selv om ikke Asus ser ut til å komme med noe med det aller første, så har jeg et håp om at andre produsenter kan lansere. Som det sies her, det finnes jo preview av kort som virker ok rundt om på nettet. Skulle vel ikke være umulig for dem å få det ut til distributørene. Jeg prøvde å spørre om pris også, fikk like ullent svar der, men det var klart at 939 ikke var tenkt som noen rimelig "platform". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå