Kauder Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Jeg har et enkelt spørsmål: Hvilken vannblokkdesign er best? (Til cpu, men også til chipset og gpu...) Tenkte å få brakt frem noen forslag, som også er enkle å lage selv! Hvis det er noen annen tråd her som omhandler dette så har ikke jeg funnet den.. Edit: Rart med disse skrivefeilene. Endret 13. april 2004 av Kauder Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 hva med å bruke huet?? bruk google. les tester. kopier designet... osv osv.. Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 hehe.. HATER SLIKE SVAR!!!!! bruk google bla bla... nå lurer han sikkert på hva DERE mener. Jeg er hvertfall dritlei slike svar. Tenk viss han allerede har søkt på google men aldrig finner noe svar der og gir opp? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 jo MEN. hva om han ikke har gjort det. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 enig med Diablito2k! er så mange som ikke gidder å lete etter tester både her å andre steder.. ikke tar ett enkelt søk engang. tror bare at vi står her parat til å hjelpe! Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Jaja, tro dere meg, jeg har tilbragt timevis og glodd på utallige modeller og andre som har laget blokker selv. Jeg ville bare lage en dedikert post her der en kanskje kan legge frem og diskutere ideer eller hva en tror fungerer bra/best. Jeg beklager hvis det ikke kom frem lenger oppe. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 OK.. til topic da.. min menig er en blokk som fører vannet inn over cpu og ut på en eller annen måte, og så nær "direct die" som mulig... Lenke til kommentar
Flames Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Bah, jeg synes du kunne spart deg for det svaret du kom med lenger oppe i posten, Diablito. Menmen, tilbake til topic; Cascade-designet skal visst være knallers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå