Gå til innhold

Forsvunnet HD ?

Anbefalte innlegg

Formaterte nettopp, men så ser jeg at min ene HD mangler ? Når maskinen starter opp, så ser jeg at den hardisken som mangler kommer opp som "primery slave" disk. Men når jeg går inn i "Min Datamaskin" så er den borte vekk :devil: Noen forslag til hva som er feil ? Funket helt 100% med 2 HD helt til at jeg formaterte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høyre klikk disken. Change Drive Letter and path.

Da ser du resten selv, er ganske lett.

Får ikke dette valget på denne disken, får opp "slett partisjon " og "hjelp". Men på disk C, så får jeg opp de valgene du nevner. Hva kan ha skjedd ? Det lå en god del MP3 der og bilder som jeg ikke har særlig lyst til å miste :no:

NB ! Det er ikke en eneste bokstav på denne disken, verken D eller E etc.

Endret av vihovde
Lenke til kommentar
Har du valgt: add.

Eller prøv: edit.

Hvis ikke dette hjelper så vet jeg ikke desverre.

Har fått fikset problemet :thumbup: Installerte PartionMagic 8.0. Måtte slette partisjonen, for så å opprette en ny. Mistet det jeg hadde der, men men... ting kan erstattes hvis man som meg har lagret det på cd`r ;) Tar bare litt tid å kopiere ALLT over igjenn.... Men takk for hjelpen.

Lenke til kommentar

kanskje ny-windowsen tror den er "utenlandsk", da må du isåfall aktivere den for nye OS'et, skjedde iallefall slik da jeg putta i harddiskene til søskenbarnet mitt her, skjønte ikke bæret i førsten, finner det et sted i disk management saken

(er glemsk av meg)

(edit: jaja, litt treig av meg, slik kan det gå når man leser andre ting samtidig)

Endret av arthoz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...