:---{D Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Siden det er gratis WAP via GPRS i hele april tenkte jeg at det hadde vært artig med MSN på mobilen... Brukte Agile Messenger før men da brukte jeg penger når jeg brukte det Er det noen MSN programmer som ikke koster noe å bruke nå når det er gratis Grps?? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Har du noen kilder om dette med gratis GPRS? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Du har bare ett lite problem. Det finnes 3 GPRS katigorier: WAP, for vanlig wap side trafikk MMS: Kjenner jo alle til Internet: Her er datatrafikk Alle mobilleverandører stiller inn hvilke type data som skal kunne kjøre i hvilken klasse, og msn er datatrafikk uasett hvordan du vrir på dette. Du kan bruke TiPiME til enkelt tlf. Men husk en ting, du kan se nesten hele 800-1000 wap sider for ca 50 kr pr mnd, dette utgjør flere døgns chating på msn med kjappe beskjder. Edit glemte noe Hvordan får du til gratis gprs? Det finnes gratis mms, men dette går via egen kanal, og du kan ikke kjøre datatrafikk på den kanalen... Endret 13. april 2004 av TheGizmo Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Har du noen kilder om dette med gratis GPRS? Så en anonnse i Norsk Golf (utrolig at jeg leste det) Pluss at jeg har kontant kort så jeg kan se når jeg har brukt penger på kortet.. Og det har jeg ikke gjordt nåt njeg har vært på GPRS... Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Så en anonnse i Norsk Golf (utrolig at jeg leste det) Pluss at jeg har kontant kort så jeg kan se når jeg har brukt penger på kortet.. Og det har jeg ikke gjordt nåt njeg har vært på GPRS... Jeg finner ikke noe om dette på Telenor Mobils internettsider. Jeg tror kanskje GPRS blir trukket litt forsinket på kontantkort.. og at det er derfor du merker at det trekkes penger i etterkant. Er ikke helt sikker på dette, men kan jo være en mulighet. Endret 13. april 2004 av oro2 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Så en anonnse i Norsk Golf (utrolig at jeg leste det) Pluss at jeg har kontant kort så jeg kan se når jeg har brukt penger på kortet.. Og det har jeg ikke gjordt nåt njeg har vært på GPRS... Jeg finner ikke noe om dette på Telenor Mobils internettsider. Jeg tror kanskje GPRS blir trukket litt forsinket på kontantkort.. og at det er derfor du merker at det trekkes penger i etterkant. Er ikke helt sikker på dette, men kan jo være en mulighet. Det står det på WAP hjemme siden i hvertfall... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Det er telenor som gir gratis GPRS til sine privat kunder i hele april. Se her Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hehe, tipper Telenor Privats målgruppe er mere golfere enn slike som oss. (ganske unge, teknisk interreserte mobilfreaker?) Aldri stol på et golfblad sier nå jeg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Aldri stol på et golfblad sier nå jeg. Tja.. hvis ikke så saksøker jeg dem Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 trodde de bare ga gratis mms i helgene i april/mai eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå