Marvil Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 #1# Kan man i hvilken som helst browser#2# Riktig... ! Er det ikke bare i IE slike saker funker da? Knappen ligger på tastaturet og er fritt fra IE. Åssen tar du bilde av skrivebordet ditt da..? Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Dårlig formulering av meg Det jeg mente å si var: Er det ikke bare i IE slike anti-høyreklikking-saker ikke funker da? EDIT: Åssen tar du bilde av skrivebordet ditt da..? Slik Endret 14. april 2004 av PT Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Dårlig formulering av meg Det jeg mente å si var: Er det ikke bare i IE slike anti-høyreklikking-saker ikke funker da? Åå. Jo det vil jeg tro. Evt de som har skrudd av JS i IE.. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 går an å lage sånne script som gjør at rett og slett ikke skjer noe når man trykker på høyreknappen... ingen ting er mer irriterende å skru fra hverandre musa og rense, vaske og skru sammen, prøve en ny mus, hente laptopen for å teste den, før man endelig dukker ned i kildekoden og oppdager et uvelkomment js-script... [slem modus]nå fikk jeg nesten lyst til å ta i bruk ett sånt script[/slem modus] nei personlig hater jeg alt sånnt... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Det er ett eller annet man gjør med film... prøv å ta screeshots av en film i mediaplayeren med printscreen... men det kan unngås med freeware Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Det er ett eller annet man gjør med film... prøv å ta screeshots av en film i mediaplayeren med printscreen... men det kan unngås med freeware Det kan unngås ved å endre noe på "overlay" på skjermkort-egenskapene og, vel.. Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Dette blir samme prinsipp som ved piratkopiering / ripping osv. Produsentene kan aldri sikre seg -helt-, det finnes alltid en utvei. Men som sagt, man kan hindre mye av det. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Kan vi stenge denne tråden nå..? Alle sier jo det samma, bare formulert på en annen måte.. Egentlig kom vel svaret i post nummer 2, trenger ikke 3 sider...... Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Har hatt lyst til det en liten stund ja edit: hehe, bumpet den opp så flere kan si unyttige ting jeg Endret 15. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Crack Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
karrog Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Screenshot... Les posten min...sier ikke at det er umulig, det er det selvsagt ikke. Men vanskeligere, for vanlige brukere vel og merke. med screenshot så får du jo en glimrende oppløsning....... Da er det jo meget begrenset hva man kan bruke bildet til, når jeg tenker meg om, så er det rimelig begrenset om man legger ut bilder med litt dårlig kvalitet..... med tanke på å blåse opp bildet printe ut Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Nei, men slutt å bump denne opp da. Diskusjonen er ferdig, svaret finner du på side 1. Ikke noe mer, ikke noe mindre.. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Bare for å svare på det.. du får ikke no mindre oppløsning av et screnshot enn om du kunne lagra bildet ved å høyreklikke og trykke "save picture as..". uansett.. ja.. tråden er ferig, finito, kaputt, etc... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå