tborven Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Har vært litt rundt om og spurt etter datakabelen til N6230, DKU-2, men den er helt umulig å oppdrive. Er det noen som vet hvor denne er råd å skaffe? Og evt hva den koster? Har bare vært i kontakt med butikker i bergensområdet. Er det noen som vet forskjellen i overføringshastigheten mellom datakabel vs BT? ##topic endret av moderator. Bare la til hva i all verden DKU-2 er for oss som ikke har peiling på sånt - enden## Endret 13. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Botten88 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Den tilkoblingskabelen har jeg og leitet meg ihjel for å finne, men ingen som hadde den! Jeg kjøpte Bluetooth i stedet for, så jeg kunne overføre fra PC til 6230 min med det. Funker fint det, men måtte betale 600 for det. Lenke til kommentar
tborven Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Hvilken overføringshastighet har du? Regner med at det er BETYDELIG kjappere enn IR, men kabelen blir vel raskere? Lenke til kommentar
Botten88 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hvilken overføringshastighet har du? Regner med at det er BETYDELIG kjappere enn IR, men kabelen blir vel raskere? Ja, det går mye fortere enn en tilkoblingskabel! Det tar vel ca. to minutter å få en sang fra PC'en til telefonen. Jeg vet ikke helt hastigheten. Lenke til kommentar
tborven Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Raskere enn kabelen? Eller raskere enn IRen? Lenke til kommentar
Botten88 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Det går mye fortere med bluetooth enn en tilkoblingskabel! Det tar vel ca. to minutter å få en sang fra PC'en til telefonen. Jeg vet ikke helt hastigheten. IR har jeg ikke så mye erfaring med! Lenke til kommentar
tborven Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 IR er tregt. Trenger ikke prøve en gang. Maks overføring på 4,5 mb, må mellomlagre i telefonen osv. Men da blir de tb på meg! Bare kjipt at butikkene er stengt... Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå