razh0r Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Lurer på om noen vet om noe program man kan lage musikk med. Da tenker jeg rock/punk/metal eller liknende.. noe likt eJay programmene hadde vært supert.. Takker for svar! Endret 13. april 2004 av razh0r Lenke til kommentar
Mannen Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Har lenge vært på jakt etter en slik program men det ser ut som at det ikke fins. Er dritt lei av ejay programmene, Dumt at de ikke kan lage rock eller punk program. Du kan jo laste ned fastracker og prøve om det er noe for deg. Om du spiller gitar så kan du kjøpe steinberg virtual guitarist eller cakewalk gitar program. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Laster ned nå. Blir gøy å prøve, er versjon 2.09 btw. Er det slik at man kan legge inn egne .wav-filer osv? edit: liker ikke DOS-programmer. :\ Noen andre som har forslag? Endret 16. april 2004 av razh0r Lenke til kommentar
merkur Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 vet at det er noen rock lyder på rave ejay Lenke til kommentar
Mannen Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Nå har jeg funnet et program som jeg synes er bra. Guitar Pro Med guitar pro kan du lage all slags musikk. Du må ha greie på greper...osv Om du ikke har det så lærer du fort med programmet. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Har hørt en del skryt av Cool Edit Pro, verdt et forsøk. Trommerytmer etc. finner dere jo masse av på internett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå