Kris89 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Ja, har kanskje tenkt å sette opp en ftp server og da har jeg noen spm. hva slags program er det du vil anbefale og kjøre serveren fra? Kan jeg bruke den samme pc'en som jeg surfer, spiller etc. med til også å være en ftp server? Hva slags forhold har Telenor til at privat personer kjører ftp servere? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Bruk bare Bulletproof ftp til å lage egen server, funker fra din egen spillemaskin og er ikke vanskelig Lenke til kommentar
Baldrick Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Programmet Serv-u fungerer også svært greit og er enkelt å komme i gang med. Jeg kjører det dog på en dedikert maskin Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hva slags forhold har Telenor til at privat personer kjører ftp servere? Tror ikke de tar det så tungt, for å si det sånn Lenke til kommentar
Famicom Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Upload-hastigheten til telenor er elendig. Det betyr at det vil gå utrolig tregt å laste ned fra deg, uansett hvor rask forbindelse den som laster ned har. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Uplodaen er elendig ja. *Savner min SDSL* Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Tror ikke telenor har noen ofesiell kommenter til akkurat bruk av ftp, det spørs helt hva som deles på ftp'n.. Så lenge det er etter norsk lovgivning vil alt være greit. Bulltproof er en fin ftpserver og krever ikke alt for mye ressusjer... Kan enkelt settes opp på din arbeidsstasjon.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå