Gå til innhold

Abit KG7

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+971234

min kg7 er stabil som et fjell, hadde lit problemer i begynneslen med at ALT låste seg etter en stund, etter et par dager "forskning" så overclocka jeg, litt, jeg boota windows, alt funka så bare juling, jeg tok ned oc`en til deafult, da klikka det i gjenn... funny....

hadde en kammerat gvor prosessoren ble kaldere ved litt oc. han hadde xp1800, samme som meg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

når jeg oppgraderer PC-en får jeg alltid problemer med å starte opp.

det kommer bare svart skjerm og ingen lyd. det er bare å slå den av og på med power-knappen på strømforsyningen så starter den normalt.

etter en uke med dette problemet begynner kortet å fungere normalt igjen, enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Vel, til dere som klager over KG7 så kan dere holde kjeft før dere får installert kortet kanskje. At dere ikke har nok kunnskaper til å få maskinen er ikke hovedkortets skyld. Er nok deres!

Hvis det ikke funker så må det være noe som er fucka opp med kortet!

Lenke til kommentar

For og si det rett ut jeg har det samme Hovedkortet og det funker helt fint.

Dere så slakter dette kortet må skjønne det er dere det er noe galt med (Kan dere ikke mekke pc)

Det finnes jo de så får det til problem fritt

Og det sier jo en del når han klager på kortet og finner ut at CPU viften er koblet feil og ramen ikke godt nok festet.

Jeg bare sier en ting les Boken til HK før dere skal mekke pc og slipp og sytt(Kanskje et datakurs og)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-02 18:22, Kebab GUD skrev:

Kortet har gått ut på dato ...

enda en gang visr komplett hva de kan .. selge gamle kort ........... Bra komplett!

Har du vudert at kortet kanskje ikke var kjøpt i går,Må alt være nytt her da

Skjerp dere

Ja dette begynner og bli et syte forum

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...