insider Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 ikke noe grendeus eller noe slikt dere kunne låne, hadde lan pary der en gnag tror vi betalte rundt 1000 kr for 3 dager eller noe (på raufoss) Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Dyrt er det sikkert, har aldri vært innpå sånt før, så jeg aner ikke. Dette er altså Frolands Hallen, om noen har vært der. De tar 3000 for en helg. Syns det var dyrt.. . Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 3000 for plass til hvor mange? Idrettshallene i Tønsbergområdet er det plass til 400 til 1500 deltagere på, og koster fra 60 000 og oppover for en helg..... Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 En kommunal hall i vår kommune koster 1700kr døgnet, her er det gitt dispensasjon til 800 deltakere med data. Men kommer veldig ann på om arrangementet er non-profit osv, mye som spiller inn.. 3000kr for Frolandshallen synes jeg var ganske dyrt, også med tanke på beliggenhet.. Å skaffe haller fra 20-30 000kr og oppover er heller ikke noe problem hvis man vil det, hehe. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Det er de offisielle prisene. Har ikke prøvd å få noe deal på det engang, fordi vi har syns det har blitt for stort. Har ikke brukt nok penger på å kjøpe inn utstyr selv slik at vi har til bord/stoler/switcher/strøm til alle som kommer.... :/ Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Off Topic: Er jeg uttafor fordi jeg ikke vet hva et LAN er? Hva er et LAN? LAN tyder lokalt nettverk og det er på eit lan alle gamere møtast for å spela. Endret 19. april 2004 av Zernick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå