ZeZar is BACK Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 @Erik (Bakemesterharpus): Jeps, blir nok 100 kr, eller 150 kommer an på utgifter og sponsorer! @Madmurdoc: LAN= Local Area Network. Det er altså ett nettverk der vi sitter å spiller mot hverandre uten internett .. på en måte.. . Noen andre er nok bedre å forklare enn meg... Rart å ikke vite hva det er.. . Lenke til kommentar
Serno Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Serno: Hvor er du ifra? AMVS LAN sugde, det var det samme som å ikke ha Inett, de hadde oppe noen tungvinde Firewalls, som gjorde at vi ikke kunne spille på nettet, eller downloade. Og få folk var det også < Offroad LAN vil nok bli vår største konkurrent, om dette blir bra, om det ikke blir, blir det ikke noen neste gang... @pron00b:: Vi vil ha en Website om 1-2 uker, den vil være på denne adressen, kan si ifra her også, når den er klar:: www.lan.wlclan.com Dette er bare en dåli side, men bedre enn ingenting Kanke dere adde meg til MSN da, så kan vi snakke litt?? [email protected] hehe, sier allerede om hvor lite du vet og hva du får med deg da.. Amvs-lan sin linje er firewallet av kommunen, ikke av lan-partyet. Og ja det var få der, kan være to grunner til det, folk gidder ikke dra på lan i arendal lenger, og den andre grunnen kan være fjorårets arrangører store mangel på kompetanse. Og husk, amvs-lan kosta vel 120kr eller noe sånn, og det var i det minste med tilgang til nettet.. Og at du blir noen konkurrent til OFFroadLAN tviler jeg veldig på.. Jeg reiser ihvertfall dit med min clan.. Endret 14. april 2004 av Serno Lenke til kommentar
Serno Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Tja, vi tror i mai en gang, mellom tja, rundt 20-30 mai sannsynligvis. Åssen det? komme du fra? Kommer fra lillesand Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Tja, vi tror i mai en gang, mellom tja, rundt 20-30 mai sannsynligvis. Åssen det? komme du fra? Kommer fra lillesand Vel, OffRoad LAN er jo helt oppi Åmli da.. Neida, det er sikkert fett der, pågrunn av sponsorer. Det skal de ha. Men hvor mange er det der ca? Vel,Lillesand er faktisk en kul kommune, pappa jobber på Bama der... At jeg ikke har fått med meg at den var Firewalla av koimmunen, det er da litt drøyt å påstå. For det har jeg. Men de kunne ha bedt kommunen fjerne/endre/gjøre noe før LANet. Men LANet var ok det, ikke godeste Josef (En av de som vant CS compoen) hadde kødda meg meg på natta, så jeg nesten ikke fikk sove.. Attpåtil kunne de vel ha ordnet en kiosk, døde nesten av sult.... . Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Tja, vi tror i mai en gang, mellom tja, rundt 20-30 mai sannsynligvis. Åssen det? komme du fra? Kommer fra lillesand Vel, OffRoad LAN er jo helt oppi Åmli da.. Neida, det er sikkert fett der, pågrunn av sponsorer. Det skal de ha. Men hvor mange er det der ca? Vel,Lillesand er faktisk en kul kommune, pappa jobber på Bama der... At jeg ikke har fått med meg at den var Firewalla av koimmunen, det er da litt drøyt å påstå. For det har jeg. Men de kunne ha bedt kommunen fjerne/endre/gjøre noe før LANet. Men LANet var ok det, ikke godeste Josef (En av de som vant CS compoen) hadde kødda meg meg på natta, så jeg nesten ikke fikk sove.. Attpåtil kunne de vel ha ordnet en kiosk, døde nesten av sult.... . Ser du og Serno også har diskutert litt, hehe Den linjen har vært en diskusjon hvert år, vi har vært med to ganger på dette arrangementet, begge gangene neker kommunen å gjøre noe med dette pga sikkerheten. Så det er ikke bare å spørre om å fjerne den, hadde det bare vært så greit så Har ikke lest hele greia ned her nå, vet ikke om Serno eller du var på OFFroadLAN i fjor, men da var det 110 stk der, dvs utsolgt pluss 10 billetter ekstra. Det har nok mye med sponsorer og økonomien til dette lan'et å gjøre.. Partyet er veldig bra rustet økonomisk sett og har derfor gode muligheter for premier osv. Som de to siste årene har betalt ut ca 40 000kr i premier. Og angående kiosk, om du tenkte på AMVS-LAN ? så er det litt vanskelig å ordne skikkelig mat, så neste år bør de bruke den "kantina" som er nede.. Som har kjøleskap/frysere, og mulighet for å koble til en komfyr og micro.. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 "Kantina"? Det er jo kantine der, skjønte aldri hvorfor de ikkke brukte den. Sto jo på siden deres at de skulle det. Men samme det, reiste ned til byen dagen etter, men det var forferdelig uten mat. De kunne tjent endel på kiosk også !! Lenke til kommentar
acerlaptop Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Vi hadde LAN på skolen med 100mb linje krevde bare 75 av hver. men vi var ganske få. 100 kr er vel en grei pris Lenke til kommentar
acerlaptop Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Kommunen trenger ikke fjerne firewallen. Linja vi brukte var komunen sin med firewall. Men vi spurte fint om de ikke kunne være så snille og åpnne bare de portene cs trengte, å det gjorde de. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 "Kantina"? Det er jo kantine der, skjønte aldri hvorfor de ikkke brukte den. Sto jo på siden deres at de skulle det. Men samme det, reiste ned til byen dagen etter, men det var forferdelig uten mat. De kunne tjent endel på kiosk også !! Jepps, den burde vært brukt den, men synd at AVMS (skolen, ikke lanet) har så strenge regler for alt, de skulle jo ordne noe strømgreier også, dagen før partyet fikk vi vite at det ikke ble gjort likevel, så vi måtte ordne alt sånnt selv. Men alt i alt synes jeg det gikk greit, kjøpe meg noen hold it's som jeg kasta i micro'en.. Men kunne godt vært noe bedre utvalg enn 0.5l brus og sjokolade Skal vi ha noe med arrangementet til neste år kommer det til å bli krevd at linja skal fikses, samt strøm og kantina. Nå blir jo dette fikset i Åmli også til OFFroadLAN, ny internettlinje uten ekstern firewall.. Samt at det skal opp nye kabler inni hallen til strøm, slik at vi slipper å stenge av den ene garderoben til dette, blir også lagt opp informasjon/underholdningsskjermer, 4 tv'er og 3 storskjermer. Blir også laget lysrigg til taket som skal brukes til scenen osv. Så der blir det tatt i ett tak for at det skal bli moro i forhold til andre plasser... Og til Acerlaptop: De ville ikke åpne noen porter for oss. Men det har alltid vært sånn. Så partyet dør vel ut helt om ikke det blir ordnet. Ikke alle som kommer for å bruke internett, men mange som ikke kommer fordi linja er ikke der. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Tips: Begynn tidlig med å mase på kommunen, ender fort opp med laaaang behandligstid. Men du greier det nok, gleder meg om dere skal ordne neste års AMVS LAN !! [Off topic]: Spilte du i noen Compoer?? Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Tips: Begynn tidlig med å mase på kommunen, ender fort opp med laaaang behandligstid. Men du greier det nok, gleder meg om dere skal ordne neste års AMVS LAN !! [Off topic]: Spilte du i noen Compoer?? Jeg deltok ikke i noen compoer nei, satt i grunnen bare å irriterte dere deltakere med storskjermen Hvis vi bare maser hull i huet på folka der så skal vi nok klare å ordne noe.. Vi har vel egentlig bestemt at om ikke vi har noe med AVMS-LAN å gjøre så får de skaffe alt utstyr andre plasser, når vi har leid til andre arrangører til AMVS-LAN tidligere har det som regel gått en viss plass, hehe. Og det er ikke aktuellt for oss å leie ut utstyr til personer som ikke innehar kompetansen, det er surt både i form av dårlig reklame for oss, og dårlig "service" ovenfor dere deltakere. Mens vi er opptatt av at deltakerene skal ha det best mulig under forutsetningene.. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 hvem drar på lan for å sitte på inet? blir ikke da noe av pointet borte? Du har ikke internett på LAN for å surfe! Du har det for å laste ned!! Lenke til kommentar
insider Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Off Topic: Er jeg uttafor fordi jeg ikke vet hva et LAN er? Hva er et LAN? Local Area Netverk. bare at marskinene er koblet sammen og finner hveandre på nettverket 150 - 200kr er en grei pris for å komme inn på et slikt lan. Må ha penger til rydding og hold av lokale Endret 16. april 2004 av insider Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 En liten ting jeg lurer på... viss dere vil ha internett så kan det vel ikkje være SÅ vanskelig å finne et lokale med internett?? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 om det hadde vært veldig godt organisert, og det møtte opp over 160 folk. hmmm. 60-80kr for 3-4 dager. meninger er det mange av..... hvor mange som kommer, gjenspeiles vel i hvordan hensyn dere tar til dem Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 60-80 kr ? selv uten leie av lokale vill dette gi 0 fortjeneste, og med leie av lokale vil dette gjøre at de går i underslag. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 60-80 kr ? selv uten leie av lokale vill dette gi 0 fortjeneste, og med leie av lokale vil dette gjøre at de går i underslag. På hvilket grunnlag har du beregnet dette? Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 60-80 kr ? selv uten leie av lokale vill dette gi 0 fortjeneste, og med leie av lokale vil dette gjøre at de går i underslag. HAHAHA! Du mener kanskje underskudd? Underslag er vel egentlig noe ganske annet Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 60-80 kr ? selv uten leie av lokale vill dette gi 0 fortjeneste, og med leie av lokale vil dette gjøre at de går i underslag. På hvilket grunnlag har du beregnet dette? Vel jeg kan garantere deg at det han sier er rett- Lokalet en halg var 3000,- ... . Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Det var jo mildt sagt skamdyrt da, kan jo umulig være noe kommunalt hvertfall. Hvertfall tar de overpris for det.. Må jo være svært eller noe.. I sentrum her er det jo nesten billigere. Endret 19. april 2004 av Techpoint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå