Gå til innhold

Ca hvor mye ville du betalt ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe - vel.. jeg hadde neppe dratt. LAN uten inet er en utdødd glede..

Det kan jeg være enig med deg i.. (Vi fikk jo nesten alle en smakebit av det på årets TG :p )

Selv om det på TG går ann å leva uten internett i en dag eller to pga at det er så mye anna å finne på der, men 200stk... Neppe så mye annet enn internett og spilling å finne på da nei...

Lenke til kommentar

Uten inet mister man nok endel deltagere, men er fortsatt mulig å fylle opp om prisen er lav nok. 200 stykker er såpass mange/få at det fortsatt er mulig å få gratislokaler på en skole el.l. og dermed burde det være mulig å slippe unna mye av utgiftene....

Men er Norge virkelig et sånt bredbåndsuland at det er klin umulig å få tak i Internett? Med såpass mange brukere som 200 deltagere egentlig er, så bør dere greie å få tak i en linje....... (snakk med kommunen, fylket/VGSer etc. Bruker dere en skole, så har de somregel internettlinje allerede....)

Lenke til kommentar
en er Norge virkelig et sånt bredbåndsuland at det er klin umulig å få tak i Internett?

ja. La meg si det slik: Jeg har ISDN fordi Telenor ikke planlegger noe ADSL her. Jeg bor i Froland, rett utenfor Arendal kommune. Vi har ADSL i de sentrale strøkene av Froland, men det er ikke innlagt noen som helt form for bredbånd\internett i det lokalet vi leier. Regner ikke med 200 stk der, kansi 100 om vi er heldige, men det er plass til 200 stk. Vi kommer neppe til å kreve mer enn 100, men lurte på om dette var for mye ?

Lenke til kommentar
en er Norge virkelig et sånt bredbåndsuland at det er klin umulig å få tak i Internett?

ja. La meg si det slik: Jeg har ISDN fordi Telenor ikke planlegger noe ADSL her. Jeg bor i Froland, rett utenfor Arendal kommune. Vi har ADSL i de sentrale strøkene av Froland, men det er ikke innlagt noen som helt form for bredbånd\internett i det lokalet vi leier. Regner ikke med 200 stk der, kansi 100 om vi er heldige, men det er plass til 200 stk. Vi kommer neppe til å kreve mer enn 100, men lurte på om dette var for mye ?

Det finnes andre former for internett enn ADSL.

Lenke til kommentar

200 kr er ingenting å hoste opp med for et lan med over 100 stk, og litt i underkant. tror så absolutt ikke du mister noen besøkende med å ha 200 kr i ingangspenger.. du mister kanskje de verste gjerrigknarkene.. men det er de med penger som kommer til å gi deg intekter i kiosk o.l

Lenke til kommentar
200 kr er ingenting å hoste opp med for et lan med over 100 stk, og litt i underkant. tror så absolutt ikke du mister noen besøkende med å ha 200 kr i ingangspenger.. du mister kanskje de verste gjerrigknarkene.. men det er de med penger som kommer til å gi deg intekter i kiosk o.l

OFFroadLAN i Åmli tar 150kr, der har de også internettlinje, bra med kioskutvalg, osv. Mye som skjer der...

Det koster 200kr der hvis man ikke har meldt seg på...

Derfor synes jeg 200kr for ett lan i froland som blir arrangert for første gang? er dyrt.

Hvilken erfaring har dere?

Har bare hørt om 2-3 lan i Arendal, AMVS-LAN, Condition Zero eller noe sånn, og GrenseLAN, sist nevnte har jeg ikke sett noe til i det siste men..

Lenke til kommentar

Serno: Hvor er du ifra?

AMVS LAN sugde, det var det samme som å ikke ha Inett, de hadde oppe noen tungvinde Firewalls, som gjorde at vi ikke kunne spille på nettet, eller downloade. Og få folk var det også :(<

Offroad LAN vil nok bli vår største konkurrent, om dette blir bra, om det ikke blir, blir det ikke noen neste gang... :D

@pron00b:: Vi vil ha en Website om 1-2 uker, den vil være på denne adressen, kan si ifra her også, når den er klar:: www.lan.wlclan.com :D

Dette er bare en dåli side, men bedre enn ingenting :D

Kanke dere adde meg til MSN da, så kan vi snakke litt??

[email protected] :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...