Gå til innhold

Joint Op VS BF-Viet VS Shøldner.. .:D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig med deg GuardiaN-- BF:V er tøffest.
Finnes det noe morsomere enn å sitte på et fullastet helikopter, og sekunder før du treffer en fjellvegg trykker du på F6 F6 og alle sammen hopper ut. Drepe alle kommunistene og tar over basen?

Oh yeah :thumbs: Endret av vorbis
Lenke til kommentar

Ja.. !

Når du tar et lasteskip, og noen kjører en tanks oppå den. Dere kjører på vei til en fiendtlig base, og sannelig, der kommer to helier og defender oss, med 6 stk i hvert heli. I tillegg kommer 2 til med 3 i. Så kommer noen kjappe båter med Cal`50 på og plaffer ned ett heli, før jeg rekker frem til Cal`50 en på båten og plaffer de fleste ned med den. Og heliene sender ett par rakketter, og skyeter som gale.

Etter dette går vi i land... .:D

Spillet er også ekstremt godt grafisk !!

Hva er galt? Det er forresten kun Beta, så man kan forvente en del feil !!

Lenke til kommentar

Hah, joint operations kan ikke måle seg med bf vietnam grafisk..

Har spillt bf vietnam en stund, gameplayet er genialt.

Joint virker gøy men grafikken er jo elendig, Hadde alt på max (9800pro)

Det er jo så elendig grafisk. Uff,

Soldner derimot virker artig, laster demoen nå :thumbs:

Lenke til kommentar

Har vært noen problemer med Soldner ja, men har fungert bra for meg. Mye av problemene skyldes portalen som Jowood bruker for å stoppe tyvkopierte utgaver av spillet når det kommer. De har tydeligvis oppgradert dette i det siste, da noen av problemene med at serverene lagger ut etter en stund har blitt mindre nå. Er vel nettopp for å unngå slike problemer når fullversjonen kommer at de slipper en beta demo.

Jeg har ikke testet Battlefield Vietnam, men har prøvd både JO og Soldner en del. Grafisk er Soldner langt bedre i mine øyne, spesielt hvis man har en maskin som takler den krevende grafikken her. Noen områder på JO ser jo ikke ut som det stammer fra denne planeten iallfall.

Kan vel også sies at Soldner har et "Advanced Destruction System" som gjør at alt kan ødelegges. Er det for eksempel en sniper som gjemmer seg i et hus er det bare å få inn litt panser, og knuse hele huset til pinneved. Mulighetene i Soldner er også langt flere når det gjelder kits, våpen, kjøretøy o.s.v. Fortsatt er det endel bugs i Soldner, men disse skulle det være mulig å fikse, og jeg tror ikke JO kan måle seg med dette til slutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...