Warlord Nazdreg Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Lurte på om gothic I eller II fantes på xbox Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 For det første, så kvitter du deg med (WarLord) i nicket ditt, er nemlig MIN KLAN som heter det !!! For det andre, så er dette ett Far Cry forum, så lag heller denne threaden på Konsoll forumet !! Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 hehe, det med forumet var en feil. Klan du snakker om? Nicket mitt er bare navnet på en fyren min fra morrowind hehe Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Tråd flyttet fra Far Cry-kategorien til konsolldelen av forumet. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Men uansett, Gothic serien er ikke til X-Box. Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Elyas Machera: http://gamesdomain.yahoo.com/xbox/gothic Lenke til kommentar
Laman Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Elyas Machera: http://gamesdomain.yahoo.com/xbox/gothic Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Tøft! Til dere som ikke har spilt spillet (og til dere som har for den saks skyld) kjøp dette spillet! Det er en klassiker og etter min mening et av de beste rollespillene som finnes. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Legg merke til releasedaten på den linken godeste Elyas ga... spillet skulle kommet for salg for halvannet år siden. Det står ingenting nevnt om en XBOX port på den offisielle Gothic siden... www.gothic.de Selvfølgelig ville jeg gjerne sett en konsollutgave av spillet, da Gothic rent kontrollmessig hadde blitt like bra med en joypad som med mus+tastatur. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Når vi snakker om Gothic spillene, Noen som vet hvordan det går med oversettingen av Gothic II addon'en? Har de planer å fortsette å oversette den..eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå