leatherman Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Ska ha me nytt os, lure på kaz zo e bezt, Windows lr linux? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Linux er bedre, når det gjelder Stabilitet, og sånnt.. MEn Windows er jo best til spill, da det skal være mye tull for og få til spill i Linux.. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Linux er bedre, når det gjelder Stabilitet, og sånnt.. MEn Windows er jo best til spill, da det skal være mye tull for og få til spill i Linux.. Ja, man må jo innstalere spill som ut2k3 og ut2k4 osv i linux og da skriver man så meget som ./install elns Hvert os kan har sine egne områder, dessuten er dette her grusomt feilposta edit: linux er gratis, windows er ikke, velg selv Endret 13. april 2004 av LoS Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Bare installer Linux men hvis du aldri har brukt det før så har du mye å lære! I tilegg vil ingen/få av dagens spill kjøre på systemet. Dessuten er denne sterkt feilpostet. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg liker XP og de Windows versonene best til spill, men skulla jeg ha skrevet mye på pc osv.. sotte masse på IRC osv.. så hadde jeg valgt Linux Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg liker XP og de Windows versonene best til spill, men skulla jeg ha skrevet mye på pc osv.. sotte masse på IRC osv.. så hadde jeg valgt Linux Hehe, å sitte på irc og utnytte enkle skriveprogram funker nå like bra/bedre i XP enn Linux. Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Lika itsje den feite Pingvinen i Linux logoen Lenke til kommentar
Timur Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) er det noe point i å starte en til Windows vs Linux tråd? Til trådstarter: slutt med cs-språket, ta en titt på alle de andre Linux vs Windows trådene så klarer du nok å bestemme deg. Endret 13. april 2004 av Timur Lenke til kommentar
tozer Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Lika itsje den feite Pingvinen i Linux logoen Tux er jo søt da Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 http://www-i2.informatik.rwth-aachen.de/arnd/pic/linux.jpg Teddybear version. Lenke til kommentar
tozer Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Du burde heller se på hva du har bruk for. spiller du aldri kan linux være et kjempe bra OS. er du en hardbarka cs spiller ( noe som vises på skriften din ) så er nok Windows det beste alternativet. helst XP. Det kan være tungt og begynne med linux om du ikke kan noe i det heletatt om OS'et. men og bruke det er jo eneste måten og lære. Jeg bruker for det meste linux, jeg bruker det mest fordi at jeg liker linux Bruker kun windows når jeg spiller. men jeg har jo flere maskiner, så jeg slipper dualboot og sånt tull. EDIT: Skriveleif Endret 13. april 2004 av tozer Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Feilpost kor? Hva har denne under hovedkort å gjøre?= Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Det er nå bare å prøve Linux det... dualboot funker som bare det! Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 flytter den til programvare jeg. den vil også bli stengt hvis folk fortsetter den useriøse tonen som preger hele denne tråden. Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Ska ha me nytt os, lure på kaz zo e bezt, Windows lr linux? og kva slags tullespråk er så det der? ser ut som ei blanding mellom cs og kaudervelsk... Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hva er poenget med å bruke Linux til annet enn server? Windows XP fungerer utmerket! Kanskje noen få ting er BITTElittegrann bedre i Linux, men det kan du vel leve med? Når veldig mye annet er SÅÅÅÅ mye bedre i Windows! Eneste er jo at XP koster penger (Host host ) og Linux er gratis.... Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg mener at det ikke er noen fasit på hva som er best. Jeg bruker å si til folk at de må selv se hva de føler seg komfortable med og så bruke det. "Different strokes for different folks." Lenke til kommentar
sim Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Fjerna windows helt i Januar. Angrer ikke en plass, men jeg spiller heller ikke da. Det er forresten ikke Linux som er dårlig til å kjøre spill, det er spillprodusentene som er pengegriske og derfor bare lager spill til markeder de mener det er store penger i. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hmm..fins jo andre OS'er som for eksempel BeOS..? Raskere enn både Linux og Windows ...minuset me Windows er jo at PC'n jobber så sinnsykt og bråker mye mer enn når PC'n jobber med andre OS, så jeg ser ingen plusser i Windows, for man kan jo bare bruke program som WineX og emulere spillene, så virker de fleste spillene jeg tror du spiller (CS, Halflife, WC3?). Linux er jo j**** bra til alle slags servere, og windows duger iallfall ikke til det - men jeg har iallfall et minus med Linux: sinnsykt med kommandoer som mann må lære og det er jo bare irriterende når man skal installere forskjellige ting når man må skrive i konsollen hver gang (snakker av egen erfaring) Nå har jeg gått over til BeOS for å teste et nytt OS, og det funker sinnsykt bra, siden jeg føler at det er på linje med linux når det gjelder stabillitet Så konklusjonen er vel ihvertfall at du ikke skal, under noen omstendigheter ( ), gå for Window og at det dri**'et de lager, siden emulering av spill er enkelt Men så finnes det jo så klart andre OS'er MacOS X, som er min favoritt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå