Gå til innhold

Linux vs. Windows

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Linux er bedre, når det gjelder Stabilitet, og sånnt.. MEn Windows er jo best til spill, da det skal være mye tull for og få til spill i Linux..

Ja, man må jo innstalere spill som ut2k3 og ut2k4 osv i linux og da skriver man så meget som ./install elns

Hvert os kan har sine egne områder, dessuten er dette her grusomt feilposta :cry:

edit: linux er gratis, windows er ikke, velg selv ;)

Endret av LoS
Lenke til kommentar

Du burde heller se på hva du har bruk for. spiller du aldri kan linux være et kjempe bra OS. er du en hardbarka cs spiller ( noe som vises på skriften din ) så er nok Windows det beste alternativet. helst XP.

Det kan være tungt og begynne med linux om du ikke kan noe i det heletatt om OS'et. men og bruke det er jo eneste måten og lære.

Jeg bruker for det meste linux, jeg bruker det mest fordi at jeg liker linux :cool:

Bruker kun windows når jeg spiller. men jeg har jo flere maskiner, så jeg slipper dualboot og sånt tull.

EDIT: Skriveleif

Endret av tozer
Lenke til kommentar

Hva er poenget med å bruke Linux til annet enn server? Windows XP fungerer utmerket! Kanskje noen få ting er BITTElittegrann bedre i Linux, men det kan du vel leve med? Når veldig mye annet er SÅÅÅÅ mye bedre i Windows! Eneste er jo at XP koster penger (Host host :roll: ) og Linux er gratis....

Lenke til kommentar

Fjerna windows helt i Januar. Angrer ikke en plass, men jeg spiller heller ikke da. Det er forresten ikke Linux som er dårlig til å kjøre spill, det er spillprodusentene som er pengegriske og derfor bare lager spill til markeder de mener det er store penger i.

Lenke til kommentar

Hmm..fins jo andre OS'er som for eksempel BeOS..? :D Raskere enn både Linux og Windows :thumbs: ...minuset me Windows er jo at PC'n jobber så sinnsykt og bråker mye mer enn når PC'n jobber med andre OS, så jeg ser ingen plusser i Windows, for man kan jo bare bruke program som WineX og emulere spillene, så virker de fleste spillene jeg tror du spiller (CS, Halflife, WC3?). Linux er jo j**** bra til alle slags servere, og windows duger iallfall ikke til det - men jeg har iallfall et minus med Linux: sinnsykt med kommandoer som mann må lære og det er jo bare irriterende når man skal installere forskjellige ting når man må skrive i konsollen hver gang (snakker av egen erfaring) :( Nå har jeg gått over til BeOS for å teste et nytt OS, og det funker sinnsykt bra, siden jeg føler at det er på linje med linux når det gjelder stabillitet :thumbs: Så konklusjonen er vel ihvertfall at du ikke skal, under noen omstendigheter ( :p ), gå for Window og at det dri**'et de lager, siden emulering av spill er enkelt ;) Men så finnes det jo så klart andre OS'er MacOS X, som er min favoritt... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...