Hplap Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) har netopp kjøpt meg denne telefonen... (en uke siden).. men når eg lar den ligge løst i lommen i noen timer (med tastelåsen på) og tar den opp igjen har det skjedd flere ganger at den er slått av.. noen som vet om det har vært/er problem med dette på nokia telefoner for tiden? har kjøpt telefonen i bergen som er 20 mil unna så ikke så lett å reise tilbake med den... noen tips til ka eg bør gjøre? ##topic endret av moderator. Bare la til at den slår seg av i emnefeltet slik at dette beskriver problemet ditt bedre - enden## Endret 13. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Botten88 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Som JEG vet, har det værken vært eller er noe problem med dette for Nokia telefoner for tiden! (Vet ikke hva det kan være med din telefon.) Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hender iblant med gamle, slitte telefoner som ikke lenger er hva de var... Kan noen ganger tyde på fuktskade? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå