script Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Skjermkabelen har en del "piner" (heter det det?) i den delen som skal settes i maskina, den andre delen sitter helt fast i skjermen. Hva gjør man når flere av disse "pinene" er ødelagt/brukket?! [ Denne Melding var redigert av: script på 2002-04-01 22:21 ] Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Går det ikke ann å kjøpe seg en ende som går i skjermkortet og kutte opp selve ledningen og begynne å mekke ? Vet ikke jeg,.. er rimelig trøtt nå - hehehe,.. Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Enten må du kjøpe ny plugg å koble dette riktig selv, eller så leverer du skjermen på et verksted som bytter kabelen for deg. Lenke til kommentar
script Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 Quote: On 2002-04-01 22:26, John_^ skrev:Enten må du kjøpe ny plugg å koble dette riktig selv, eller så leverer du skjermen på et verksted som bytter kabelen for deg. Hva koster dette på et verksted ca? Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Det samme skjede med meg, jeg leverte den på verksted og der sa de att den ikke kunne repareres, Så jeg skjøfte heller ny skjerm Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Alt er mulig, det er bare snakk om hvor mye du vil betale for det. :smile: Jeg vet ikke prisen på noe slikt. Ring eller mail et lokalt verksted. Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 hadde samme problem, jeg dro til nærmeste resik.plass og henta en kabel der som jeg loddet på funka fint som bare det. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå