Gå til innhold

Påsken er over men ingen retur på komplett.no


Anbefalte innlegg

Fikk med meg at retursystemet skulle komme opp samme dag som påsken var slutt, var dette i såfall bare tull der jeg har lest det?

 

Har venta 3-4 uker på å få den stakkars rambrikken min etter å ha motatt 2 deffekte pluss påsken i tillegg.

 

Hadde vært kjekt med litt status på den men på grunn av oppdatering av sidene så kan jeg verken sjekke retur eller mota noe statusmail fra komplett.

 

Har sendt mail til [email protected] men de svarer ikke!

 

Hva skjer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk med meg at retursystemet skulle komme opp samme dag som påsken var slutt, var dette i såfall bare tull der jeg har lest det?

 

Har venta 3-4 uker på å få den stakkars rambrikken min etter å ha motatt 2 deffekte pluss påsken i tillegg.

 

Hadde vært kjekt med litt status på den men på grunn av oppdatering av sidene så kan jeg verken sjekke retur eller mota noe statusmail fra komplett.

 

Har sendt mail til [email protected] men de svarer ikke!

 

Hva skjer?

Rart. Jeg sendte inn en defekt rambrikke et par dager før påske. Fikk en ny tilbake idag.

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar
Fikk med meg at retursystemet skulle komme opp samme dag som påsken var slutt, var dette i såfall bare tull der jeg har lest det?

 

Har venta 3-4 uker på å få den stakkars rambrikken min etter å ha motatt 2 deffekte pluss påsken i tillegg.

 

Hadde vært kjekt med litt status på den men på grunn av oppdatering av sidene så kan jeg verken sjekke retur eller mota noe statusmail fra komplett.

 

Har sendt mail til [email protected] men de svarer ikke!

 

Hva skjer?

Rart. Jeg sendte inn en defekt rambrikke et par dager før påske. Fikk en ny tilbake idag.

Merkelig!

 

De gidder jo ikke å svare på mailen min!

 

Begynner bare å bli litt urolig.

 

Betaler masse for en Corsair brikke som har vært deffekt 2 ganger jeg har fått den og nå vet jeg ikke hva som skjer!

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Snakka litt med Eric nå og han sier følgende:

 

retur håper vi er rett rundt hjørnet.

For ordens skyld; vi tar naturligvis i mot returer på "gamlemåten" og behandler

disse fortløpende. Det har vi gjort hele tiden...

 

Eric

 

Så til alle dere som er engstelig , det ordner seg :yes:

Lenke til kommentar
Snakka litt med Eric nå og han sier følgende:

 

retur håper vi er rett rundt hjørnet.

For ordens skyld; vi tar naturligvis i mot returer på "gamlemåten" og behandler

disse fortløpende. Det har vi gjort hele tiden...

 

Eric

 

Så til alle dere som er engstelig , det ordner seg :yes:

"fortløpende".. tjaa.. :hmm:

Lenke til kommentar

Vel vi må ta i betrakning at det har vert påske i tillegg holder de på med omlegging og ser ut for å ha en del problemer med det, sier ikke dette for å unnskylde dem da jeg vet så alfor godt hva det vil si å vente på retur/reprsajon .

Dette var for over et år siden og jeg ga dem mye pepper da, men etter den saken løste alt seg og har ikke noe å klage på etter dette.

Men vi får håpe dem får orden på syksakene snart for ingenting er vel kjedeligere for et firma enn missfornøyde kunder.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...