Espenwangj Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 hei.. jeg har tengt til å putte i 2 power supplyer i pcen min, men jeg får bare starta den som står kobla i hovedkortet! åssen kan jeg starte den andre? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 skal finnes ei oppskrift hvis du har en binders eller noe. Husker ikke helt hvordan man gjorde det. Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 skal finnes ei oppskrift hvis du har en binders eller noe. Husker ikke helt hvordan man gjorde det. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Hvis du skal starte en PSU uten å koble den til hovedkortet kan du kortslutte pin 12 & 13 eller 13 & 14 på "hovedkortkontakten". Pin 13 er den grønne ledningen. Alt du trenger å gjøre er egentlig å koble den til jord. Litt tungvindt å måtte slå på/av med knappen bak på PSUen hver gang, er kanskje noen her som har noe som fungerer bedre? Er ikke denne litt feilpostet? Skjermkort, skjermer - PSU, ser liksom ikke sammenhengen Hmz, jeg mente selvsagt 13 & 14 eller 14 & 15 Endret 13. april 2004 av Nostradamus Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Du har bommet ganske bra nå, som det påpekes over Flytter denne til annet om hardware jeg En liten tegning finner du forøvrig her http://ocshoot.no/atxtweak.htm Lenke til kommentar
DJtm Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Eventuelt finner du en bra oppskrift her: http://www.iamnotageek.com/articles.php?aid=13&page=1 Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 http://www.overklokking.no/diverse/stromforsyninger.html Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Hvis du skal ha en litt mer permanent løsning, kan du bare røske ut ledning nr. 14 på hovedkortkontakten og lodde den fast et eller annet sted på chassiet til Strømforsyningen Mvh Tomzern Endret 13. april 2004 av Tomzern Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hvis du skal ha en litt mer permanent løsning, kan du bare røske ut ledning nr. 14 på hovedkortkontakten og lodde den fast et eller annet sted på chassiet til Strømforsyningen Mvh Tomzern Går det spenning i chassiet til PSUen når maskinen kjører? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Du har bommet ganske bra nå, som det påpekes over Flytter denne til annet om hardware jeg En liten tegning finner du forøvrig her http://ocshoot.no/atxtweak.htm Går ocshoot utroligt tregt til deg og? Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 ja, måtte bytte stilark for å få opp listen Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 det går ikke spenning i chassiet, men det er jord i chassiet, altså - Mvh Tomzern Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Ja, men hvordan jumpstarter du en PSU bare ved å koble den til jord? Er jeg helt på blåbærsyltetøytur her? Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Det er akkurat som å kortslutte en krets ikkesant...(correct me if im wrong) Pluss og minus treffes...Ledning nummer 14 er pluss og chassiet, eller de svarte ledningene er minus...Det er som en bryter Du "fullfører" kretsen på en måte Mvh Tomzern Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Tomzern sin forklaring er slik som min. I steden for å koble ledningen til en sort (jord) ledning kobler man den til PSU'en som er jordet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Dette her er elektronikk og jeg flytter denne til elektronik. Og svaret finner dere pined i topic på elektronik, nemmelig denne threaden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå