tivolieselet Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 CL1557 http://www.whitebox.no/default.asp?Action=...fy&nComputer=10 + den dvd brenneren og ati 9700 vs ati 9600... jeg har tenke å konventere ifra stasjonær til cl1557 da.. prisen på den er da 13k. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Alle som diskuterer dell inspiron 9100 her, gå heller til dette topicet. Her kan maskinen virkelig diskuteres! Lenke til kommentar
marzhal Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Sjekk også www.qxl.no. Masse bærbare tilsalgs, ofte laaaangt under vanlig utsalgspris. Fikk min nc6000 til 13200 inkl. frakt (verdt omtrent 20.000). Den var ny uåpna fra pakka, med full garanti og det heile. NB! Husk å sjekke om selgeren har mange positive stjerner (helst bare det, men det kan bli vanskelig). Spør også dersom du lurer på noko. Svarer selgerne ikkje, la ver å by. Endret 16. april 2004 av marzhal Lenke til kommentar
kindings Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Har bare en ting å si om qxl; sjansen for å bli lurt er ganske så stor dersom du ikke har litt peiling. Vil også minne folk som kjøper brukt gjennom qxl om å få med og sjekke kvittering(original, ikke godta en kopi, dette er som regel også garantilappen), alltid få med denne hvertfall på nyere bærbare(andre produkter også). Det er mye tjuvegods som blir solgt på den måten. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 ja, jeg har vært på utkikk etter en brukt bærbar, og har skjekket div bruktsmarkeder. det var nesten bare et par av de som selger som kan si at det ikke er noe muffings med sakenen de selger. eks en som solgte deler for at et ferma han drev hadde godt konken, og at kemneren skulle hente saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå