zycko Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Intel Celeron 2.4 GHz Boxed PC400 Socket PGA478, 128KB cache Men for at den er Unloked i biso noen som veit åsen jeg kan åpne den for klokking ??? Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Intel Celeron 2.4 GHz Boxed PC400 Socket PGA478, 128KB cache Men for at den er Unloked i biso noen som veit åsen jeg kan åpne den for klokking ??? Kan du oversette til norsk slik at det er mulig å forstå for resten av oss? Lenke til kommentar
zycko Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Intel Celeron 2.4 GHz Boxed PC400 Socket PGA478, 128KB cache Men for at den er Unloked i biso noen som veit åsen jeg kan åpne den for klokking ??? Kan du oversette til norsk slik at det er mulig å forstå for resten av oss? Sory da.. Det jeg mener er at jeg prøver og klokke CpU men når jeg går i bios for jeg at den er locked. Så derfor lurer jeg på åsen jeg kan locke den opp ... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Siden du er ny, anbefaler jeg at du leser nybegynner guiden. Del.1 Del.2 Del.3 Del.4 Del.5 Del1 og Del2 vil gi deg en fin innføring i hva overklokking er. Del3 og Del4 vil fortelle deg litt om kjøling. Del5 viser deg litt om casemods. Det er ikke sikkert at du trenger og lese igjennom alle delene, men de første er de viktigste. God Luck! Lenke til kommentar
zycko Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Siden du er ny, anbefaler jeg at du leser nybegynner guiden.Del.1 Del.2 Del.3 Del.4 Del.5 Del1 og Del2 vil gi deg en fin innføring i hva overklokking er. Del3 og Del4 vil fortelle deg litt om kjøling. Del5 viser deg litt om casemods. Det er ikke sikkert at du trenger og lese igjennom alle delene, men de første er de viktigste. God Luck! Har lest dem .. men står ikke åsen jeg åpner cpu til og klokke ! :S Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 du kan ikke åpne en celeron eller hvilken som helst pentium CPU (untatt de mest spessielle da) for å klokke.. her er en liten rask "guide" 1.du går inn i bios (det kan du vel?) 2. finn freq. volt controll eller.no 3. så finner du FSB frekvens. 4 så stiller du den opp 2-3MHz om gangen hvis ikke dette hjalp, finnes det en søk funksjon her eller så kan du missbruke vennen min (se sig) Lenke til kommentar
Dav_id Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Det er egentlig ikke noe vits å klokke en celeron, det er bare noe tull . Celeron er ikke den beste prosesoren, skaf deg heller en p4 3.0ghz prossesor Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Det er jo vits da... Den yter jo bedre som alt annet klokkbart Lenke til kommentar
zycko Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Det er jo vits da... Den yter jo bedre som alt annet klokkbart Hmm har fått klokka den til 2.92ghz .. nå er det skjermkorte sitt tur noen som har peiling .. har et G4 ti 4600 med orginal kjøler :/ Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Sjekk den sticky tråden på toppen av grafikk kort seksjonen Der er det en fin guide Edit:her! Endret 13. april 2004 av Jerix Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 damn noen har hold shift+2 tallet inne.. trodde jeg så intel p4 4ghz celeron.... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Celeron er jo en prosessor som absolutt trenger all den overklokkinga den kan få! (Som regel er det ikke nok.) Lenke til kommentar
tbend Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Celeron er jo en prosessor som absolutt trenger all den overklokkinga den kan få! (Som regel er det ikke nok.) Og enda litt til!..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå