Gå til innhold

La Norge bli USAs 51. stat!

Anbefalte innlegg

Jeg vie denne posten til et forslag mange kanskje vil synes er helt bak mål, men som jeg faktisk i lang tid har vurdert og kommet frem til at må være en god idé.

Mitt forslag går ut på å la Norge bli den 51. staten i USA.

Det er flere årsaker til at jeg mener dette, og skulle jeg ramse opp alle ville jeg ikke bli ferdig.

Men jeg kan ta de viktigste grunnene:

-USA er verdens mektigste nasjon. Kommer vi under amerikansk styre, vil vi få hjelp, militær og andre former, dersom vi måtte trenge dette.

-Siden USA ikke er så veldig opptat av å følge FNs regler, vil vi da heller ikke behøve å være like flinke å følge dem.

-Siden vi er så redde for EU kunne jo kanskje dette også være et alternativ.

Deler andre mine meninger?

Jeg er glad for respons!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, la oss bli med landet der ALT bestemes av penger og makt, der hvor du må betale for og få fikse hjerte og få oppleve 10årsdagen , der vi må betale for utdannelse , der en galnig fra texas dereper irakere uten noen god grunn, der mangen 1000 mennesker dør på grunn av at det er mer krimminelle enn folk i norge, der dei tar atombomber fra andre land og har dei selv

....NEI!!!

EU hørest mye bedre ut, dessuten så har vi ganske mangen allierte med oss om det skulle bli krig

Lenke til kommentar
Du overdriver litt nå MagE?

løsriv vestlandet !

:thumbs:

Nei, ekstrem kapitalisme har eg ikke lyst på.

Dessuten blir vi et veldig yndet terror mål...

kan nevne en veldig lang liste over negative ting....

Lista over positive ting blir veldig lang og, dessuten hadde det vert greit og se hvordan Oslo "vi står for all verdiskapning og distriktene er en belastning" hadde greid seg da.

Lenke til kommentar
Kast ut samer og nynorge som tror de skal ha fler rettigheter enn andre nordmenn fordi de er færre....

Hva faen er NyNorge?

Lurte på det samme... kanskje han er en av de som ikke liker våre nye landsmenn?

ikke noe galt med våre nye landsmenn så lenge de holde seg på matta.

mine 2 regler:

1.Alle skal ha de likt, samme hvilken gruppe du er fra...

2.Hvis folk ikke holder seg på lovens side, kan de droppes ov Jan Mayen med bare en fallskjerm. Hvis utlendiger kommer til Norge fordi vi har mildere straffer og svakere politi, skal de kastes ut igjen, hvis ikke sier jeg: Velkommen!! :)

Lenke til kommentar

Hva med Russland da?

De har til og med et republikksystem som ville fungert, det de kjører i Kaukasus...

Uansett: Vil vi at Norge skal være en koloni?

Vi har da pokkermeg vært fri siden 1905, det er ikke på tide med ny union...

Å slutte seg sammen, med USA fordi de er sterke....NEI NEI OG ATTER NEI, TENK FØR DU TRYKKER!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...