Hyper Ado Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hei. jeg har nettopp fått meg en bærbar PC med WinXP installert. Jeg har tenkt å bruke den en del til film (uten om jobb), for å slippe å dra på toweret mitt når vi skal se film hos andre. Problemet er at jeg har STORE problemer med å få oppdatert codecene (har installert Tsunami og nimo sine siste pakker). Hovedmaskinen min (som har hvert operativ med XP i over ett år) har med tiden opparbeidet seg en betydelig mengde codecer, og spiller "alt". Spørsmålet mit er, er det mulig å kopiere codecdatabasen på min hovedmaskin over på laptoppen???? Evt. hvor ligger dette??? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Istedet for å legge inn en mengde codec's, vil jeg anbefale filtre, sånn som AC3Filter for lyd og ffdshow for video. Bare en tanke. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Hyper Ado Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 AC3 filter A ffdshow er selvfølgelig også lagt inn. Men alikevel sliter den med en masse filer.... Lenke til kommentar
atlef Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (har installert Tsunami og nimo sine siste pakker). Tror nok problemet ditt ligger her. Fjern disse pakkene og ta til takke med de to som jeg nevnte, eventuelt bruk VideoLAN som et alternativ. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Eventuelt så kan en vanlig Divx codac kgjøre underet og ellers en Xvid codec og hos meg funker det meste har ikke noe problemere enda. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Feilpostet. Flyttes til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå