Framerate Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Jeg har lenge tenkt å kjøpe ny ram til maskinen min men prisene har bare steget Er det noen som vet om det lønner seg å kjøpe nå (om prisene vill stige enda mer?) Eller om jeg burde vente (prisene vil synke snart) Uansett så hadde jeg tenkt å kjøpe et sett med disse( de kostet 2300,- for noen måneder siden ) Men så sa vår venn Snekkern at til mitt oppsett så var han mer fornøyd med noe geil minne. Jeg sendte en MP for ca en måned siden men har ikke fått svar enda Er det noen andre som har peil på ram til dette systemet og som kan hjelpe meg litt? Endret 13. april 2004 av megakrølle Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Stort sett all merke-ram vil fungere utmerket med det systemet. Er vel bare å velge og vrake mellom brikker som oppfyller kravene dine... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 All merkeram, helst PC3200 er bra. Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 hmm det dere prøver å si er at systeme vil ha nesten samme ytelse med 2x 512 Apasher ram som et par av den Corsair rammen som jeg nevnte i sta? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 hmm det dere prøver å si er at systeme vil ha nesten samme ytelse med 2x 512 Apasher ram som et par av den Corsair rammen som jeg nevnte i sta? Ja, forsåvidt har det vel det. Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Ja Ja Men har det ikke noe å si om det er cl2 eller cl3? Timings har heller ikke noe å si i dette systemet eller? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Om timings har noe å si kommer an på hvilke applikasjoner du kjører. Lavere timinger er alltid kjekt å ha uansett... Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Jeg har en stk Apasher (nesten no name) 512 pc 3200 cl 2,5 brikke fra før så for meg lønner det seg bare å kjøpe en slik brikke til i stedet for å kjøpe et sett med 2x512 brikker fra corsair eller geil? Endret 13. april 2004 av megakrølle Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Har ikke fått den PMèn , men om du ikke skal klokke og er opptatt av 3 d marktester kan du kjøre med stort sett hva som helst av 3200 ram. Har selv prøvd apscher og den funker greit, men du får selfølgelig bedre ytelse med feks geil platinum eller ocz, om dette blir merkbart ved normalt bruk er en annen sak. Skal du derimot klokke så gå for geil eller ocz 3500 eller 3700 ram. PHU endelig fikk du svar hos meg Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Har ikke fått den PMèn , men om du ikke skal klokke og er opptatt av 3 d marktester kan du kjøre med stort sett hva som helst av 3200 ram.Har selv prøvd apscher og den funker greit, men du får selfølgelig bedre ytelse med feks geil platinum eller ocz, om dette blir merkbart ved normalt bruk er en annen sak. Skal du derimot klokke så gå for geil eller ocz 3500 eller 3700 ram. PHU endelig fikk du svar hos meg Veldig bra snekker´n Trodde en stund du hadde sluttet å svare på PM Jeg får se hvordan økonomien står til og så må jeg finne ut om prisene går opp eller ned. Noen som vet hvor prisene går? Endret 13. april 2004 av megakrølle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå