Gå til innhold

P4 3.0c + Abit IC7-G

Framerate

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge tenkt å kjøpe ny ram til maskinen min men prisene har bare steget :(

Er det noen som vet om det lønner seg å kjøpe nå (om prisene vill stige enda mer?) Eller om jeg burde vente (prisene vil synke snart)

Uansett så hadde jeg tenkt å kjøpe et sett med disse( de kostet 2300,- for noen måneder siden :angry: )

Men så sa vår venn Snekkern at til mitt oppsett så var han mer fornøyd med noe geil minne.

Jeg sendte en MP for ca en måned siden men har ikke fått svar enda :(

Er det noen andre som har peil på ram til dette systemet og som kan hjelpe meg litt?

Endret av megakrølle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en stk Apasher (nesten no name) 512 pc 3200 cl 2,5 brikke fra før så for meg lønner det seg bare å kjøpe en slik brikke til i stedet for å kjøpe et sett med 2x512 brikker fra corsair eller geil?

Endret av megakrølle
Lenke til kommentar

Har ikke fått den PMèn , men om du ikke skal klokke og er opptatt av 3 d marktester kan du kjøre med stort sett hva som helst av 3200 ram.

Har selv prøvd apscher og den funker greit, men du får selfølgelig bedre ytelse med feks geil platinum eller ocz, om dette blir merkbart ved normalt bruk er en annen sak.

Skal du derimot klokke så gå for geil eller ocz 3500 eller 3700 ram.

PHU endelig fikk du svar :grin: hos meg

Lenke til kommentar
Har ikke fått den PMèn , men om du ikke skal klokke og er opptatt av 3 d marktester kan du kjøre med stort sett hva som helst av 3200 ram.

Har selv prøvd apscher og den funker greit, men du får selfølgelig bedre ytelse med feks geil platinum eller ocz, om dette blir merkbart ved normalt bruk er en annen sak.

Skal du derimot klokke så gå for geil eller ocz 3500 eller 3700 ram.

PHU endelig fikk du svar :grin: hos meg

Veldig bra snekker´n :thumbup:

Trodde en stund du hadde sluttet å svare på PM :cry:

Jeg får se hvordan økonomien står til og så må jeg finne ut om prisene går opp eller ned.

Noen som vet hvor prisene går?

Endret av megakrølle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...