Spragleknas Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Samsung, WD, Seagate eller Maxtor? Samme f...? Takker for svar Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Etter tester som er gjort. Blant annet PCWorld Norge. Unngå Maxtor, selv om den har best ytelse. Støyer for mye. WD skal være det beste kompromisset mellom støy og ytelse, mens Samsung og Seagate er de som har minst støy. Men ytelsen er noe lavere. Selv har jeg en Seagate 160 GB S-ATA, og er godt fornøyd. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Takker for svar ... linker til test? Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Min personlige mening er at Samsung/ Seagate er de som er best til midt bruk. De er stabile, og har ikke gitt meg noen form for bry. De er stille, og raske nok til midt bruk. Vel det er vel bare lagring av ting jeg bruker de til. Så det er ikke mye speed jeg trenger. Men det beste er at du har en HD OS/ spill og en / flere lagrings HD hvis det trengs. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 har du lest hw sin test av 120gb? Den testen pcworld hadde var av de største disken av de forskjellige produsentene WD, Maxtor, Samsung og Hiatchi. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg har Maxtor og hører den ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 vurderer 200GB men er vel samme som skiller .. fin test av HW ja .. men litt lite konkret. Ser ut som WD stikker avmed seieren ... es om mange prob med Seagate .... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 (endret) WD = 3 års garanti Maxtor og Seagate = 1 års garanti !!!! Endret 13. april 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 WD = 3 års garantiMaxtor og Seagate = 1 års garanti !!!! Er vel bare 8mb cache- utgavene av WD som har 3 års garanti. Men har ikke de andre produsentene det også? Mener forresten å ha lest at Samsung sine disker har 3 års garanti på alle utgaver. Når det gjelder støy er den stilleste disken jeg har testet Samsung PL40. Bygde ei billig kontormaskin med Duron 1.6, Silent Breeeze og nevnte disk, og ja, Chieftec M-atx tower...måtte ta av lokket når jeg startet opp hjemme hos kunden for å sjekke at cpu-vifta snurret...for det var omtrent ikke lyd å høre... Har forresten gode erfaringer med Seagate, har hatt av 15.3 scsi, og 80 gb V, samt at jeg har 2 120GB 7200.7 og et par 10.krpm scsi-disker, flere av disse i døgnkontinuerlig drift. Ingen problemer. Lenke til kommentar
Xplode Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Kjøp Hitachi den har jo gjort det veldig bra i tester. Unngå Maxtor...jeg har den og den bråker helt sinnsykt Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Har samsung sin, er stor fornøyd Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 OT: Redd allyse! ???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå