whom Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Det finnes sikkert mange topics om dette emnet, men jeg fant ikke noen.. Jeg har en maskin med win 98 se og vil formatere og få en fresh install av win 98 igjen. Spørsmålet er bare hvordan går jeg frem? Når jeg kjører oppstartdisketten får jeg bare beskjed om at den utgaven av win 98 er beregnet på allerede formaterte disker. jeg får ikke muligheten til å få formatert slik man får fra en xp cd. Bør jeg da kanskje formatere fra dos og derretter bruke disketten og cdèn til å installere? I så fall hvordan går jeg frem for å formatere i dos? Takk på forhånd Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 start datamaskinen opp i dos: så skriver du "format c:" Lenke til kommentar
bwl Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Forutsetter ut fra dette at du skal formatere disken. Leste ikke spørsmålet ditt godt nok. De høres ut for at du har en oppgraderingsversjon av WIN98 og da må det finnes leselig info fra forrige installasjon for å kunne løse dette. Du må nok ut på byen for å låne en Win-CD. Endret 13. april 2004 av bwl Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 feilposting; flyttes Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Tolka jeg det riktig med at du prøvde åbott opp med 98 cden din? hvis det er tilfelle så går ikke det. 98 cden er ikke bootable så du må nok ty til en bootidisk. Finn en for 98SE. Start opp, når kommandolinja kommer skriver du format c:. Voila, frsh pc klar for 98 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå