KaffeKarsK Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hei, Noen som vet om jeg kan bytte ut skjermkortet mitt på en Elitegroup Green 732 ? Det står et Radeon 9000 Mobility i den nå.. mvh Andrè Eilertsen Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hørte noe om at det kan la seg gjøre. Har samme maskin som deg. Kjøpte min hos Multicom (hmmm, har jeg ikke svart på et innlegg fra deg tidligere i dag?) og tenkte å høre med de når økonomien tillater det. ATI har jo lansert Radeon 9700 for bærbare og med et slikt kort er denne maskinen nesten fullkommen Lenke til kommentar
sandvei Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 så det kan altså la seg gjøre å skifte skjermkort? laget nettopp et topic om det. men det hadde ikke vært så dumt å fått et radeon 9700 inn i denne.. Lenke til kommentar
KaffeKarsK Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Jeg har funnet svaret.. Og det går nok ikke på denne typen sende mail til leverandør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå