Kjell Loen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg klarer ikke å øke hertz'en på skjermkortet til mer enn 75. Det er forlite da jeg kjørte på 100 med det forrige skjermkortet. Skjermen er vond å se på nå. Er det noen tips til å øke den, eller må jeg gå tilbake til mitt gamle antikke kort. Kjell Lenke til kommentar
Kjell Loen Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Det står over. Kortet er Sapphire 9800PRO og skjermen er Samtron 96T. Kjell Lenke til kommentar
Soho Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 innstallert driverene til skjermen?? lett å glemme i farten Lenke til kommentar
Kjell Loen Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Ja selvsagt Kjell Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hei Jeg spør sikker dumt nå, men har du høyreklikket på skrivebord-egenskaper- og sjekket på avanserte innstillinger? Det er ofte muligheter for å fjerne haka på "skjul modi som denne skjermen ikke kan vise" elns og så velge en høyere Hertz på skjermen. Lenke til kommentar
Kjell Loen Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Takker Polarbastard. Det var det som skulle til. Leste litt feil der. Nå er det i orden. Kjell Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Bare hyggelig å hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå