F.V Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Skal snart kjøpe meg eigen PC, men veit ikkje hvilket kabinett eg skal kjøpe(veit hvilken PSU). eg vurdere Superlanboy. noken gode tips? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 gahh så ufatelig mange poster om akkurat det samme :S men du burdte kommme med noen kriterier til kabinette. pris, størrelse osv. men kan uansett anbefale at du ser på LianLi på mircoplex.no Lenke til kommentar
F.V Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 midi uten psu og kansje litt lett. Støydemping er og litt viktigt. Lenke til kommentar
F.V Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 gahh så ufatelig mange poster om akkurat det samme :S men du burdte kommme med noen kriterier til kabinette. pris, størrelse osv. men kan uansett anbefale at du ser på LianLi på mircoplex.no det var rart, www.mircoplex.no kan ikke vises. sikkert berre noko galt med denne PC'n Lenke til kommentar
3dme Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Microplex Endret 13. april 2004 av 3dme Lenke til kommentar
F.V Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 gahh så ufatelig mange poster om akkurat det samme :S men du burdte kommme med noen kriterier til kabinette. pris, størrelse osv. men kan uansett anbefale at du ser på LianLi på mircoplex.no det var rart, www.mircoplex.no kan ikke vises. sikkert berre noko galt med denne PC'n Gløym det, det fungerer no. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Har Chieftec og er veldig fornøyd, er god plass og har gode muligheter for modding Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) enig,, Endret 13. april 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Nok en gang, chieftec er ikke moddevennlig, det er for stygt! Skal litt til å gjøre familiens sortefår til engas glimt i øyet selv om man modder aldri så mye... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Her er et veldig fint kabinett... Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Det er sinnsykt nice, ble enda mer betatt når jeg så det "live på TG" offtopic: sjekk her siden vi var inne på cooler master) Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Nok en gang, chieftec er ikke moddevennlig, det er for stygt! Skal litt til å gjøre familiens sortefår til engas glimt i øyet selv om man modder aldri så mye... Det er nå din mening... er ikke alle som er enige med deg vet du! Endret 14. april 2004 av ok2k Lenke til kommentar
assy_chieftec_matrix Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 altså hvis du setter deg ned å studerer et chieftec finner du garantert en god ide. et chieftec er modde vennligt men bigtower'a veier shiit mye men du har til gjen gjeld mye plass å modde på Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Bigtower er det egentlig veldig få som har bruk for... for de aller fleste holder det masse med miditower Lenke til kommentar
assy_chieftec_matrix Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) jeg har et big tower å sliter møkka av meg når jeg skal på lan---men er gøy å dytte alle vekk med den feite kassa også men midi tower er helt likt, du har bare flere cd'romm plasser og litt plass over psu'en Endret 14. april 2004 av assy_chieftec_matrix Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 men midi tower er helt likt, du har bare flere cd'romm plasser og litt plass over psu'en Veit det er samma greia... men er ikke midi-toweret en del lettere? Lenke til kommentar
assy_chieftec_matrix Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 et midi tower er mye lettere også, et big tower veier 15 kilo uten forpakning Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 et midi tower er mye lettere også, et big tower veier 15 kilo uten forpakning Tror ikke et Chieftec midi-tower er stort lettere enn 15 kg... viss du ikke har aluversjonen da... ca. 5 kg Lenke til kommentar
assy_chieftec_matrix Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 alu er for svake pingler nei da...det er sikkert hyggeligt på lan Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 alu er for svake pingler nei da...det er sikkert hyggeligt på lan Haha, skal love deg at det er j**lig digg på lan... nesten så jeg synes synd i de stakkarene som kommer slepende på sin 20-kilos stålkoloss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå