Itw Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Hei! Lurer på hva dere klarer og klokke amd athlon xp 2600 og med hvordan kjøler? Hvordan innstilinger? "er grønn på klokking og nyskjerig " På forhånd tusen takk for svar Endret 13. april 2004 av Itw Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 kommer jo helt an på hvilket hovedkort man har, ram temeratur/kjøler Lenke til kommentar
Itw Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Oki sry da er grønn på dettan som sagt.... Jeg har: abit an7 hk athlon xp 2600 radeon 9800pro samsung 333mhz 512mb ram Scorer 5200-5300 i 3d mark 03 Oså prøvde jeg meg sånn smått på og klokke her om dagen og klokka skjermkortet litt og cpu litt men husker ikke tallene for kan ikke noe om dem så... Er litt redd for og justere også da... Men noen med samme oppsett? Og noen som kan forklare hvordan man klokker? Skjermkortet var jo greit men cpu... huff¨ cpu står i dag på 166etteler anna osv.. plis forklar meg! Lenke til kommentar
Luv Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Prøv å post denne på Prosessor og Overklokking. Flere av disse "geeksa" som legger merke til og kan svare på den da. Tror denne blir flyttet ganske snart. Endret 13. april 2004 av dD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå