ivarhoff Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Har en WD 30 GB disk som jeg flyttet med meg i påsken. Da jeg skulle bruke den nå oppstod det problemer. Det høres nå ut som om lesehodet står og dunker fram og tilbake ("i veggen") med en pulserende effekt, ca to ganger i sekundet. Resultatet er at PC'n ikke vil boote. Trykker jeg på reset opphører dunkingen, PC'n sliter med å finne disken og blir til slutt hengende under Windows oppstarten. Er det noe håp? Vet at mye kan tyde på at nok er nok... Går det å bytte ut styremekanismen/elektronikken med en tilsvarende disk og få det til å funke? Skulle tro at platene var intakt... Noen med erfaringer? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Høres ut som den har levd sine beste dager.. Jeg har opplevd noe av det samme. Den ble kastet. Du finner sikkert en billig brukt en, av samme type på bruktmarkede.. Lenke til kommentar
CD Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Den har nok sakt takk for seg, men WD har 3 års garanti på diskene sine Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Du kan se om WD har noe diskverktøy som kan rette opp litt. Hadde noe lignende problem med en IBM 45GB, særlig på enkelte områder av disken. Kjørte bare en test med IBM/ Hitachi sitt verkøy og det hjalp. Var akkurat som om programmet synkroniserte mekanikken litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå