Nicklas Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hei Jeg har Adobe Photoshop 7,0 og har lastet ned en del nye fonter/skrifttyper. Men når jeg skal skrive noe, og skal ta ned den menyen hvor man kan velge de forskjellige skrifttypene så står det bare navnet til skrifttypen ikke hvordan den ser ut, så da lurte jeg på om det gikk ann å gjøre sånn at man kan se hvordan fontene ser ut før man velger de i menyen ? Hilsen meg, håper på svar snarest Lenke til kommentar
medlem-42062 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Har fhotoshop cs, og der kan du skrive noe, merke det og så trykke i feltet der fonten\teksten er, slik at den blir merket. Så kan du bruke scrollen for å skifte, og teksten som er merket vil forandre seg.. Mulig at dette er en tungvindt metode, men jeg vet ikke om noe annen løsning. (så er jeg n00b på ps å da ) Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Har fhotoshop cs, og der kan du skrive noe, merke det og så trykke i feltet der fonten\teksten er, slik at den blir merket. Så kan du bruke scrollen for å skifte, og teksten som er merket vil forandre seg.. Mulig at dette er en tungvindt metode, men jeg vet ikke om noe annen løsning. (så er jeg n00b på ps å da ) bruker også denne metoden i PS Men det viktigste trur eg er å lære seg hvordan fontene ser ut, bruker selv å printe ut eksempel på fontene og sette de inn i en perm, slik kan eg mye raskere finne frem... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 oki .. så det er ikke mulig å få sett hvordan de ser ut i menyen da ? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 (endret) mr.ueland skriver: ***heisann*** du vil få flere svar ved å bruke en høfflig tone her. *****' Takk til dere som har svart Endret 13. april 2004 av Mr.Ueland Lenke til kommentar
Baldiman Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 ?????????????????????????????? ER DET MULIG Å FÅ NO HJELP HER ELLER ????????????????????????????? HERREGUD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SVAR IALLEFALL ! KLAR OVER HVOR IRRITERENDES DET ER Å SPØRRE OM NOE UTEN Å FÅ SVAR ????????? Takk til dere som har svart Merk teksten og scroll eller bruk charachter panelet. Jeg syntes dette lille gratisprogrammet er gull å ha. AMP Font Viewer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå