Gå til innhold

The Gathering 2004: Bildegalleri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ikkje noko bilde av den ryddige plassen vår etter at vi hadde gått. Og eg skapa visst ikkje nok irritasjon med anlegget mitt til å bli teke bilde av. Satt jo tross alt på rad 34... På midten, inne mot det store krysset. Jaja, det var jo litt mange plassar å ta bilde av.

 

Det betyr meir høg musikk neste år.

Lenke til kommentar

Axentrix: hvis du hadde fulgt med litt så hadde du skjønnt at det ikke var meninga at nettverket var sånn. Noen coreswitcher som døde på seg for å si det sånn. Crewet brukte terminen "brant opp" for å beskrive problemet, sier seg selv da når all trafikken på tg-nettet rutes gjennom en enkelt switch. Så ikke klag til crewet, de gjorde det beste de kunne ut av det siden de bare var 5 eller 6 stykker. All honnør til de! :)

 

P.S. Høylytt musikk på tg er jo bare ett must da ;)

Lenke til kommentar
eg er ikkje åleine...

Dessverre. :thumbdown:

Beklaglig vis ikke :no:

 

Crew kjeftet fyren bak meg huden full da han for 9843216014680135 ikke dempet sin ræva trance som blasta på full guffe! :love:

Det er klart at det gode TG-folket har über musikksmak da jeg nesten utelukkende hørte trance og house.

 

Rosa helikopter derimot... og musikk som gjentar seg selv HELE tiden gjør meg gal..

Lenke til kommentar

Hei Magnus (og alle dykk andre som eventuelt kommer til å lese dette innlegget)!

 

Har lest alle artikklane som er skrevet på hardware.no i forbindelse med årets Tg.

Synest artikklane har vært gode.Sjølv om eg også la merke til nokre sikrive feil (ha eg veit at kanskje parantesten over blei litt vel lang ;) ).

For meg har det vært litt spesielt å ikkje kunne være til stede på Hamar og i Vikingskipet denne påska.Da eg har vært der kvar påske siden 1998.Og må ha tatt til takke med å lese og sjå på bilder frå årets arrangement.

 

Men,under gjeldene private omstendigheter så kunne eg ikkje delta dette året.Det vil seie eg kunne,men det ville ikkje blitt så godt mottat i heimen.Sjølv om eg prøvde å overtale madamen med at det også fantes sjukehus i nærheten til dømes på Lillehammer.Så hjalp det ikkje.Vannet gjekk da jesus stod opp igjenn (om noen er relgiøse og opptatt av symbolikk).

 

Heldigvis for meg er påsken flytende og vil forekomme på ulike datoer kvart år.Slik at eg sannsynlegvis kan få med meg nokre Tgér i åra som kommer uten å være vekke når min vesle datter skal feire bursdag.Ein ide er kanskje å spørre om ho vil at ca 5500 personer vil være med å feire bursdagen hennes ;)

Lenke til kommentar

Den første kvelden kom same fyren frå security og skrudde ned lyden min tre gonger. Etter det lærte eg kva slags lydnivå eg skulle halde. Men da eg stod opp neste dag og haldt dette lydnivået kom det security forbi dei neste tre dagane og sa at eg desverre spelte for lavt, han måtte be meg skru opp lyden. Dette kan ha noko med at eg flytta høgtalarane opp på plassen framfor meg, slik at lyden gjekk på meg først og.

 

Mr.Hassan: Eg blir med å synge bursdagssangen i allefall ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...