DesertGlow Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 The Gathering 2004: Bildegalleri På oppfordring fra våre lesere har vi samlet sammen noen flere bilder fra verdens største dataparty. Her er årets siste bildegalleri fra The Gathering 2004. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Det var en fin artikkel med mye informasjon om hva som var på TG. Likte veldig godt at dere fikk tatt noen "skikkelige" bilder og ikke bare bilder som var tatt i full fart. Hadde dere presse-tilgang eller VIP-tilgang? Virket slik. Uansett, all honnør til dere hos HW. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Endelig.. Dette har jeg ventet på Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Phew... tok litt tid å se igjennom den ja Skal se om jeg får dratt mitt late legeme og pc til TG05 eller TG06 Men av hw.no folka var det som var på TG egentlig..? -Som jeg har frostått utifra hvem som posta dette galleriet var vel DesertGlow der, eller? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Øyh, og jeg pitlet meg IKKE i nesen nei. Det klødde! Seriøst! :o Uansett, gøy med mimring. Gøy med bilder Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Huff, tg virket gøy i år igjen. Hadde jeg bare vært lur nok til å dra i år, menmen det kommer ett nytt tg neste år. Uansett bra bilder der!ja, MSN kan være morsomt Endret 13. april 2004 av bugbear Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Bilder er alltid gøy Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Uansett bra bilder der!ja, MSN kan være morsomt Det var webcam-sex som foregikk på det bildet, am I right? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Øyh, og jeg pitlet meg IKKE i nesen nei. Det klødde! Seriøst! :o Uansett, gøy med mimring. Gøy med bilder Hehe... får vel ta deg på ordet Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Uansett bra bilder der!ja, MSN kan være morsomt Det var webcam-sex som foregikk på det bildet, am I right? Eller lignende aktiviteter tenker jeg Glimrende med så mange og kvalitets-bilder! Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 http://www.hardware.no/diverse/tg04/DSCN9524.jpg Kult at folk spør før dem tar bilde da Jeg er han med hånda over kabinettet mitt... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Bra bilder. Kult for oss osm ikke har vært på tg å se ossen det er der. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Fint. En liten typ0 andre avsnitt side 9. Lenke til kommentar
R0adkill Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Er ikke dette: http://www.hw.no/diverse/tg04/DSCN9538.jpg den ene backbone switchen som fungerte (av 4 ). De to grønne fiberkablene går vell opp til coreswitchen? Det var ihverfall det jeg fikk inntrykk av i foredraget "Hva gikk galt, og hvordan fikset vi det" Corect me if I'm wrong.. Lenke til kommentar
LaDdeR Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 masse fine bilder. menne "CD-konkurransen" ? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Hmm ja, det så ut som det var et TG av godt gammel merke. Masse mennesker med altfor store høyttalere som spiller masse takk for bildene, var interessant å se hvordan det var der, men det er en ting jeg savner, og siden jeg er en liten gråtepike så deler jeg det med dere. Kunne tenkt meg bilder fra PPOT-konserten (de spilte, ikke sant?) Edit: En lettere omformulering Endret 13. april 2004 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå