_Mag_ Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 skal snart kjøpe ny pc og lurer på hvilket kabinett jeg skal velge. har sett på AOpen H600B 350 w og Chieftec BX 360 w. hvem av disse er best? begrunnelse? liker designet på chieftec bedre så hvis de er omtrent like bra så går jeg for chieftec. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Chieftec har store og solide kabinetter med smarte løsninger. Har ikke chieftec selv men alle sier at det er kabinetter med veldig god kvalitet. har ikke no å si om aopen kabbiset. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) cheiftec har god og solide kabinett. men hvis du laner mye så er de ikke å anbefale, de veier et tonn..! Endret 13. april 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Har chieftec miditower, konge kasse, litt tung, men - PSU i aopen skal være litt bedre Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Og hvis layout har overhodet noe å si så holder du deg unna chieftec... men de er sikkert solide og fine (det bør de være med den vekta) Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Å velge mellom Chieftec og AOpen kan vel ikke være så vanskelig... må bli Chieftec det Men som Diablito2k sier, de er [b]TUNGE[/b]! Kan jo alltids kjøpe aluversjonen, men den er dyrere Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Hva med dette Du finner det hos Psdata og det har en MEGET bra st,forsyning. Bruker selv dette til min xp maskin og er meget godt fornøyd. Den stforsyningen som leveres med her selges på Microlpex for ca 600.- under navnet fortron/source Dette er ti ganger bedre enn chieftec , ja jeg har hatt det også Endret 13. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
crazyboy Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Bestillte dette selv for ca. 2 timer siden. Håper det lever opp til forventningene. Er uansett billig med en så bra PSU. (769,- + frakt hos www.mpx.no) Snekker'n: Bruker du bare den medfølgende bakre viften, eller har du satt inn noe annet? Tenker på å montere en vifte i front også, men er dårlig med plass der ser det ut til. (Er de to festene i siden til harddisk vifter da, men er vel dårlig med luft som kommer inn der?) Crazyboy Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Har to 80mm vifter bak som kjører på redusert hastighet og det holder det, men i tillegg kan de monteres en vifte i front og en vifte på hver side helt i front Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 (endret) hmm.. dette ble vanskelig pc skal stå på et sted og nesten aldrig flyttes så vekta er ikke negativt når det gjelder chieftec. er strømforsyningen i aopen kaninettet så mye bedre? (er litt forelsket i chieftec kabbiset ) Endret 13. april 2004 av magnus1987 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Du må jo gå for det du selv liker best og ikke andre, men de chiefteckabinettene henger jo overalt, synest det nesten er kjedelig bare å se dem. Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 ja. får tenke på det til jeg har bestemt meg for hvilken cpu jeg skal ha. kansje vente på socket 939. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 det at cheiftec sine kabinetter veier litt mer er IKKE noe minus på lan, det er i allefal min erfaring Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Aopen.. ikke tvil . PSU'en gjør at dette valget er enkelt. Den er praktisk talt lydløs.. Og dette kabinettet er ikke tungt! Endret 13. april 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Det er jo ikke sikkert magnus bryr seg om lyd, jeg gjør det ivertfall ikke men Chieftec har ganske gode kabinetter (har et selv), men det er jo veeeldig mange folk som har det :/ Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Å velge et bråkete kabinett fremfor et stille kabinett er litt merkelig, men du er jo kanskje litt merkelig. (Ikke at jeg vet hvor mye chieftec kabinettet bråker da) Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 hmm.. noen som vet hvor mye det chieftec kabinettet bråker i forhold til chieftec dragoon midi tower? har en kamerat med det kabinettet og det bråker ikke noe spesielt, i alle fall ikke i mine ører. Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 hadde gått for aopen jeg. Chieftec er tungt, dårlig psu, alle har det og psuer bråker. eneste +med chieftec er at det er litt tøft (til en viss grad) Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) [quote name='MADsen' date='13/04/2004 : 20:06'] hadde gått for aopen jeg. Chieftec er tungt, dårlig psu, alle har det og psuer bråker. eneste +med chieftec er at det er litt tøft (til en viss grad) [/quote] Vil nå ikke si PSUen er dårlig! Har veldig bra spenninger jeg, kun 5-volten som er litt lav, men likevel godt innenfor! 3,3V: 3,28 V 5V: 4,84 V 12V: 12,00 V (Faktisk) Edit: Har 340W's Chieftec PSU. Endret 13. april 2004 av ok2k Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Se på chieftec's BX tower. Synes det ser litt knas ut. Har chieftec selv og er meget fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå