Gå til innhold

Problemer med PC...

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har blitt tilkalt til mine foreldre for å hjelpe dem med maskinen. Problemet er: Etter at de har slått av maskinen, så starter den opp igjen etter en stund. Det kan gå fra ett minutt og opp til en time etter de har slått av maskinen før den starter på nytt. Mitt problem er at jeg ikke har anelse om hva som kan være årsaken til problemet.

Jeg har kommet fra til at det må nesten være en hardware-feil. Det er vel ikke noe software som kan få maskinen til å starte av seg selv etter at den er slått av?

Problemet begynte etter at de gikk fra isdn og over til bredbånd, men tror ikke det skal ha noe å si.

Noen som har noe tips til meg???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan hende det er en "planlagt oppgave" som kjører, jeg har brukt pcen som vekkerklokke med nettopp denne instillingen......fikk den til å starte og spille noe musikk.......Du kan sjekke dette ved å gå på start>programmer>tilbehør>systemverktøy>planlagte oppgaver.

Lenke til kommentar
Nei! Var hos dem i går å sjekke de tingene som har blitt nevnt her, men kunne ikke finne noe. Har lite lyst til å ta en reinstallasjon, men det ser ut som jeg blir nødt til det. :(

i å med at du har kjøpt pcen hos elkjøp så foreslår jeg at du levere den inn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...