rogbiff Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 En ting skal du ha: du har pågangsmot! Aldri om jeg hadde orket, lille meg, ufaglært og kan ingen ting ut i fra ekspertene her om design eller noe, lagt ut mine hjemmesider for kritikk på denne måten. Lurer på om de har vært nybegynner noen gang, eller om de er født med design i hodet og fingrene? Stå på. Jeg synes du har vært flink og har vilje til å høre og forstå. Du er flink! Det finnes mange dårlige sider på nettet, men hvem sier at DETTE er det riktige? Det er alltid ok å få konstruktiv råd, men ikke kvel enhver ... ja, intiativ. Råd og veiledning setter man pris på. Jeg trodde dette forumet skulle kunne være for alle, men har utviklet seg til å bli kun for mega profosjonelle og man føler seg dum for at man lurer på ting... Du er veldig god til å utrykke deg Det med pågangsmot --> Gir meg ikke før flertallet liker designet cfenso -> Hva var det som ikke var pent ? Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Nå har jeg satt opp et forum og modda masse på farger osv. Lurte på om noen av dere har noen meninger om forbedringer i fargevalget? (forumfargene) HER er linken. Denne topicen har mange svar, men jeg sier veldig gjerne ja-takk til flere. Takker for alle innspill Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Tja.. forumet mangler iallefall noen av bildene som hører til... vet ikke om IE liker http://localhost i bilder eller om bildene mangler.. Fargene er helt ok though. Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Tja.. forumet mangler iallefall noen av bildene som hører til... vet ikke om IE liker http://localhost i bilder eller om bildene mangler.. Fargene er helt ok though. Hmm, det var rart, sitter med ie6 her og bildene funker fint Endret 23. april 2004 av rogbiff Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) localhost er jo for deg din lokale maskin... for oss andre er det vår lokale maskin.. (den man sitter på..) og så lenge nettleseren ikke kan finne bildene på MIN maskin vil de ikke synes for meg... (men for deg som har de lokalt på din maskin vil de jo vises.. ) edit> leif leif leif.. Endret 23. april 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 PSSST! Skriveleif Newer Winter Nights til Never Winter Nights Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 PSSST! Skriveleif Newer Winter Nights til Never Winter Nights oio, det så jeg ikke før nå Endre på localhost nå, ser dere bildene ? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) veldig pent! men.. venstre-bordern og høyre-bordern er fortsatt localhost.. edit> og footer! Endret 23. april 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 veldig pent! men.. venstre-bordern og høyre-bordern er fortsatt localhost.. edit> og footer! Der ja nå skal det være i orden...er det det ? Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Fikk kommentar på msn at jeg måtte bytte hoved border på forumet, er det noen her som støtter det? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 hoved-border som den ytterste layout-bordern? eller border-farge på innlegg/kategorier? Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) hoved-border som den ytterste layout-bordern? eller border-farge på innlegg/kategorier? Borderen rundt tablene, kategoriene i forumet Er det forresten noen av dere som vet hvor man kan finne smileys som er litt finere bguavhengig, ser at de ikke har laget dem helt gradiente originalt, hvit kant rundt liksom Endret 23. april 2004 av rogbiff Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) De virker litt lyse.. en mørkere farge ville fremheva teksten bedre.. edit> teksten og resten av sia egentlig.. Endret 23. april 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 _Digget_ måten du har fått forumet til å passe med designet Bunnen ser fremdeles ikke helt god ut Ikonene i menyen trenger litt fiksing (i smell white pixels) Ser bra ut dette her, men syns det mangler litt "form". Jeg er fan av drop-shadow, bevel (i moderate mengder seff), lightning effects og andre ting som gjør at det ser mindre "tegnet" ut - litt sånt her tror jeg kunne forbedret inntrykket endel Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 _Digget_ måten du har fått forumet til å passe med designetBunnen ser fremdeles ikke helt god ut Ikonene i menyen trenger litt fiksing (i smell white pixels) Ser bra ut dette her, men syns det mangler litt "form". Jeg er fan av drop-shadow, bevel (i moderate mengder seff), lightning effects og andre ting som gjør at det ser mindre "tegnet" ut - litt sånt her tror jeg kunne forbedret inntrykket endel Takker for tipsene Hva er det jeg bør gjøre med bunnen, jeg har ikke helt fått det med meg Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 bra oppsett og alt sånn men: gradienten så litt sånn billig plastik ut ble litt rart med samme bg farge der teksten stod og på hovedgakgrunnen prøv med hvit eller en litt lysere blå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå