Roberto Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 det er ikke lett det der.. men www.colormatch.dk ser ut til å være behjelpelig da prøv med en noe grønn basisfarge og se om det kan brukes.. Det var en kjempegrei side Takk for tipset ! Anbefaler også at du strukturerer siden annerledes...slik at den ikke minner om en annen side...!! Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 det er ikke lett det der.. men www.colormatch.dk ser ut til å være behjelpelig da prøv med en noe grønn basisfarge og se om det kan brukes.. Det var en kjempegrei side Takk for tipset ! Anbefaler også at du strukturerer siden annerledes...slik at den ikke minner om en annen side...!! Og jeg som likte de buene så godt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Og jeg som likte de buene så godt Om de er "tatt" fra en annen side kan de være så fine dem vil. Da skal dem være fritt tilgjengelige for alle i tilfelle. Lag noe med ditt personlige preg over.. Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Og jeg som likte de buene så godt Om de er "tatt" fra en annen side kan de være så fine dem vil. Da skal dem være fritt tilgjengelige for alle i tilfelle. Lag noe med ditt personlige preg over.. skal prøve på det ja ! Der er ikke egentlig tatt.........han shane har gjort det litt annerledes, flere linjer ned osv, + jeg har "laga" dem selv EDIT Mitt preg er foreløpig footer. og annerledes header og ramme rundt header. Endret 15. april 2004 av rogbiff Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Uansett. Nå har ikke jeg titta så mye på ditt design og sammenligna med pixelranger, men siden så mangen syns det ligner så ville jeg vertfall ha vært litt skeptisk med å bruke det.. Mye bedre å sitte med et resultat du er fornøyd med, som ser fint ut og som ikke er rippa av noen andre. Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Nå har jeg forsøkt å endre "noen" farger, og laga strukturen litt annerledes Åssen er det nå ? Er jeg på rett vei? EDIT : glømte link.....Her er den Endret 15. april 2004 av rogbiff Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Nå har jeg forsøkt å endre "noen" farger, og laga strukturen litt annerledes Åssen er det nå ? Er jeg på rett vei? EDIT : glømte link.....Her er den ...hva er det som er _så_ annerledes egentlig? Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Nå har jeg forsøkt å endre "noen" farger, og laga strukturen litt annerledes Åssen er det nå ? Er jeg på rett vei? EDIT : glømte link.....Her er den ...hva er det som er _så_ annerledes egentlig? Ny Gammel Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Nå har jeg forsøkt å endre "noen" farger, og laga strukturen litt annerledes Åssen er det nå ? Er jeg på rett vei? EDIT : glømte link.....Her er den ...hva er det som er _så_ annerledes egentlig? Ny Gammel Hm, den ser jo nesten helt lik ut? Men uansett, gjør noe med headeren...eller bare bytt farge på alt? Prøv deg frem! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 gjort den litt mindre lik pixelranger.com ser jeg.. (fargene og de gamle "borderne ligna en god del...) Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 kanje det er en ide å legge linken et annet sted for å gjøre også oppsettet ulikt? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Nå ble bare bunnen BAD! Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Nå ble bare bunnen BAD! Hmm, kansje jeg skal rette ut bunden litt ? Og hva bør jeg gjøre med header, flytte linkene til en annen plass, eller ? I want to be programming soon Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) hva med å gjøre grafikken litt skarpere ? var litt ekkelt å se på ... EDIT: men kan jo også vere skjermen min som er gefücked Endret 16. april 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Nå har jeg lagt til to kolonner Jeg har også endra bunden litt. Ligner det mindre ? LINK Endret 16. april 2004 av rogbiff Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 det ble mindre pent.. synes jeg... Lenke til kommentar
ghstoe Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 En ting skal du ha: du har pågangsmot! Aldri om jeg hadde orket, lille meg, ufaglært og kan ingen ting ut i fra ekspertene her om design eller noe, lagt ut mine hjemmesider for kritikk på denne måten. Lurer på om de har vært nybegynner noen gang, eller om de er født med design i hodet og fingrene? Stå på. Jeg synes du har vært flink og har vilje til å høre og forstå. Du er flink! Det finnes mange dårlige sider på nettet, men hvem sier at DETTE er det riktige? Det er alltid ok å få konstruktiv råd, men ikke kvel enhver ... ja, intiativ. Råd og veiledning setter man pris på. Jeg trodde dette forumet skulle kunne være for alle, men har utviklet seg til å bli kun for mega profosjonelle og man føler seg dum for at man lurer på ting... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Lurer på om de har vært nybegynner noen gang, eller om de er født med design i hodet og fingrene? Vel, jeg kanv vel si at jeg har begnyt på bunnen. Tror jeg hart lært en del hger vertfall. Trixen er å se på de kommentarenene en får og ta dem til seg.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Det aller meste av det jeg vet om webdesign stammer nok fra dette forumet. Har vært interessert i design siden jeg var rundt 10år, men da var jeg mer på template-stadiumet Lenke til kommentar
ghstoe Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Uten kommentarer og veileledning lærer man ikke. Men ikke glem at man har vært på starten en gang selv. Beklager, mener ikke å være sur eller gretten, gi hjelp på en god måte. Jeg kan ikke hjelpe deg, du har kommet mye lengre enn meg på dette området, men måtte reagere når jeg har lest x antall meldinger om ripping etc, og vedkommende har vist en utrolig entusiasme på å høre etter hva man skriver her. (God setning,hva?) Hvem sier at hvem har rett? Det er jo hvem som er inne på siden og hva som er formålet med siden. Innholdet, lett å finne fram, ikke vente i det uendelige for at ting skal skje på siden. Hva/hvem er målgruppen? Hva er meningen med siden? ... etc .... Nå skal jeg ikke skrive mer i dette temaet, håper jeg ikke blir kastet ut av den grunn, men det får være måte på slakt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå