Gå til innhold

Nytt design klar for slakt !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Phett design.

Men jeg likte ikke fadingen til lysere nederst på siden. Hva med å sette opp en footer når du har så bra heading?

Blir vel vanskelig å legge til flere linker etterhvert? Ser ut som du har "låst" deg til et begrenset antall linker grunnet plassmangel? Eller skal du lage noe fancy flash-ting oppå der? Og hvis du ser nærmere på den bakgrunnen der det står "Linker kommer her", så "flyter ikke den så fint inn med resten av toppheadingen. Hva med å legge på en liten kantlinje rundt øvre del av denne?

Nå skal det bare bli spennede å se hvordan du koder siden. Mange på forumet her som kommer til vræle ut om validering, tabeller, css, nettleserkompatibilitet. Dersom den bare funker i IE kommer halve medlemsmassen her til å slå seg vrang, så lykke til.

Endret av Neo
Lenke til kommentar
Phett design.

Men jeg likte ikke fadingen til lysere nederst på siden. Hva med å sette opp en footer når du har så bra heading?

Blir vel vanskelig å legge til flere linker etterhvert? Ser ut som du har "låst" deg til et begrenset antall linker grunnet plassmangel? Eller skal du lage noe fancy flash-ting oppå der? Og hvis du ser nærmere på den bakgrunnen der det står "Linker kommer her", så "flyter ikke den så fint inn med resten av toppheadingen. Hva med å legge på en liten kantlinje rundt øvre del av denne?

Nå skal det bare bli spennede å se hvordan du koder siden. Mange på forumet her som kommer til vræle ut om validering, tabeller, css, nettleserkompatibilitet. Dersom den bare funker i IE kommer halve medlemsmassen her til å slå seg vrang, så lykke til.

Det var mange gode ideer,

skal gjøre noe med det du sa der ja :yes:

Lenke til kommentar

Mulig det er en grunn til det..?

Kan bli fin side, fonten i header må byttes ut..

Lenke til kommentar

Mulig det er en grunn til det..?

Kan bli fin side, fonten i header må byttes ut..

Egentlig ikke. Er bare teit at man skal bruke andre (les: bedre) browsere enn IE :p

Flott side!

Lenke til kommentar

Første inntrykk: Nice!

Men:

• Dårlig/ingen AA i på buene i header, de er heller ikke så smoothe som de burde vært, man ser tydelige kanterder de begynner å gå oppover
  • Overgangen mellom stripene som går rett ned på siden, og den buede delen av disse stripene er litt feil... Ser ut som buene er én px forskjøvet elns.

Beklager hvis du tar dette ille opp, men det er tross alt bare småplukk jeg nevner :) Hvis du får endret på disse tingene, så tror jeg det kan bli en bra side :)

Edit: Link til ny versjon uten gradient kanskje?

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar
Første inntrykk: Nice!

Men:

•  
  • Gradienten nederst ødela veldig mye

• Dårlig/ingen AA i på buene i header, de er heller ikke så smoothe som de burde vært, man ser tydelige kanterder de begynner å gå oppover

• Overgangen mellom stripene som går rett ned på siden, og den buede delen av disse stripene er litt feil... Ser ut som buene er én px forskjøvet elns.

Beklager hvis du tar dette ille opp, men det er tross alt bare småplukk jeg nevner :) Hvis du får endret på disse tingene, så tror jeg det kan bli en bra side :)

Ja sannelig.... den er en px forskjøvet !

ordner aa greiene med en gang jeg :yes:

Takk for kritikken din.

EDIT : gradienten er vekk på nåværende link. Trykk oppdater :yes:

Endret av rogbiff
Lenke til kommentar

....og? :ermm:

Lenke til kommentar

Siden har mulighet til å bli bra, men mangler per dags dato noe, føler jeg. Blant annet hadde det vært fint om du kunne legge inn noen linker og litt tekst slik at vi kan se hvordan siden vil se ut med underoverskrifter, bilder etc. Slik det er nå, virker det som om teksten blir veldig bred, og at det vil være tungt å lese når det blir mye innhold.

Kantene burde smoothes litt opp, ser litt for hakkete ut nå, syntes jeg. Jeg syntes også logoen blir litt borte i headeren.

Men alt i alt en side med potensiale! Keep up teh good work! :thumbs:

Lenke til kommentar

Etter å ha sett på det med et halvt øye i et halvt sekund var det bra, men en del "feil" er det nok.

Så enkelt som å skifte font i header hadde gjort susen. En litt mer skikkelig logo, kanskje?

Så stor font i brødteksten? :ermm: Neppe. Enkelte plasser er det tydelige spor etter eraser-tool.

Lenke til kommentar

....og? :ermm:

hihi... kommentaren passet så veldig bra til avataren din. Men seriøst, jeg er for at ting skal fungere riktig og være kompatibel med flest mulige nettlesere, følge w3c.org og greier. Synes det bare er litt morsomt når en stakkars bruker av forumet flames av rutinerte webdesignere fordi siden hans/hennes er noe "skjev" i Opera.

Kan vi ikke alle være venner? Beste hadde vært om absolutt alle fulgte KUN en standard, men det er like vanskelig som å bli enig om et felles språk i hele verden, f.eks engelsk....

(Men nok om det, mente ikke å erte på meg noe her, selv om jeg er sikker på at jeg fikk det til)

Endret av Neo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...